Cursele Voila - Pram au mers trei ani pe un alt traseu decât cel aprobat de Consiliul Local, fără ca nimeni să bage de seamă

Actualitate (Categoria articolului)

În cadrul întâlnirii lunare cu cititorii CâmpinaTV.ro, sub genericul "Nouă ne pasă de Câmpina", unul dintre subiectele abordate a fost cel al traseului local de transport public Pram - Voila și retur, care și-a schimbat recent ruta pe o anumită porțiune, fără ca nimeni să știe sau să înțeleagă de ce. De fapt, cea de acum este ruta corectă, aprobată în 2014 de Consiliul Local.

De aproape două săptămâni, microbuzele care vin de la Voila și merg spre Pram fac dreapta la Răcitor, pe Strada B.P Hasdeu, apoi pe Strada Oituz, pe la Mițu - Chițu, până la sensul giratoriu de la Fibec și își continuă drumul pe bulevardul central. Călătorii au început să se întrebe și să-i întrebe pe șoferi de ce această “buclă” ocolitoare de vreme ce până acum, timp de trei ani, de la Răcitor s-a ieșit în Bulevardul Carol I  pe la Școala Centrală (unde se făcea o oprire) și apoi direct în intersecția de la Casa Cărții. Răspunsul șoferilor – “așa au hotărât șefii”. 
Ei bine, adevărul este următorul: acesta este traseul corect, aprobat de Consiliul Local Câmpina, de pe Calea Doftanei la dreapta, pe B.P. Hasdeu – Oituz – Carol I. Practic, de trei ani, de la aprobarea delegării serviciului de transport public local prin Hotărârea Consiliului Local nr. 113 din 28 august 2014, firma Eliro nu a respectat traseul stabilit de administrația locală, ca să nu mai vorbim despre faptul că, astfel, s-a făcut și o economie de mai bine de un kilometru la fiecare cursă, ceea ce înseamnă ceva în trei ani.
Subiectul a fost discutat şi în plenul şedinţei de săptămâna trecută a Consiliului Local, după ce consilierul Andrei Duran l-a întrebat pe primarul Horia Tiseanu cum se explică schimbarea bruscă a traseului. Răspunsul primarului a fost următorul: „Da, s-a mers până acum fără respectarea hotărârii Consiliului Local, poate şi la dorinţa călătorilor, cu staţii neprogramate la Rafinărie şi la Şcoala Centrală. Explicaţia este destul de simplă: de câteva săptămâni s-a schimbat şeful Poliţiei Municipale şi s-au aplicat o serie de amenzi destul de mari firmei de transport pentru nerespectarea traseului, astfel că firma s-a conformat şi acum merge pe traseul legal, aprobat de Consiliul Local”. Putem înţelege o astfel de explicaţie, dar cine răspunde pentru faptul că timp de trei ani nu s-a respectat o hotărâre a Consiliului Local?!

5529 vizualizari
8

Comentarii

Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  • Ovidiu 05.09.2017 14:48 Se poate calcula cât a furat firma Eliro prin nerespectarea traseului, dar problema este cine plătește? De fapt, marea problema in Prmaria Câmpina pare a fi responsabilitatea. Cu un primar cu multe probleme penale, un viceprimar cu alte apucături, angajați cu ochii numai după șpagă și consilieri locali atenți doar la interesul lor personal, nici nu e de mirare!
  • Razvan 05.09.2017 18:18 Transportul public local - cea mai mare afacere din Campina ultimilor 10 ani!
  • Adrian Marinescu 05.09.2017 20:20 Interesele mentinerii societatii Eliro,de a efectua in Campina traseele de Voila si Gara Banesti,sunt vizibile,este clar pt toata lumea,cand un oras intreg isi exprima nemultumirea pt activitatea de transport al unei societati,si in continuare acea firma ramane cu anii pe traseu,este clar ca cineva ,adica o persoana sau un grup o sustine.Eu sunt convins ca daca se vor face in continuare mii de sesizari legate de aceasta firma,ei vor ramane in continuare neatinsi pe aceste trasee,deoarece nu se vrea modernizarea si schmbarea starii de lucruri cu privire la transportul din Campina.
  • Iza 05.09.2017 20:37 Si le mai da primaria si un miliard pe an un fel de subventie. Tot la voi am citit, ca doar asa mai aflam si noi cate ceva!
  • Ivan 06.09.2017 11:43 Domnu Dochia, până să vedeți ce iese prin gardurile Campinenilor puneți mâna și toaletați copacii de pe trotuarele orașului, plătim iluminatul public aiurea,nu se mai văd becurile,de văzut strada castanilor și parcările din zonă !!!!
  • Cristina Beja 13.11.2017 11:14 Si totusi a vazut cineva dintre cei care comenteaza pe aici(inclusiv administratorul site-ului) caietul de sarcini al traseului?Ma tem ca nu!Atunci de ce comentati lucruri pe care nu le cunoasteti?Pentru ca va place sa aruncati cu noroi!Atentie,Dumnezeu e sus si va vede!Eu m-am interesat la primarie si pe caietul de sarcini nu scrie strazile Hasdeu,Oituz si apoi Carol I.Atunci de ce mintiti cu totii??
  • Bogdan 14.11.2017 08:16 Pt d-na Cristina Beja (sau oricare ar fi adevaratul ei nume) - In primul rand, vehementa cu care sustineti firma Eliro si o serie intreaga de alte aberatii, denota o careta intelectuala majora. Limbajul, tonul si agresivitatea comentariilor dvs va plaseaza din punct de vedere geografic undeva intre Mogador si Dallas. Apoi, da, ce sa vezi, au mai vazut si altii faimosul caiet de sarcini. Si va intreb, pentru ca va vad inteligenta, daca pe traseul de intoarcere de la Voila este statie la Racitor, iar statia se afla pe strada Hasdeu, imediat ce faci dreapta de pe Calea Doftanei, cum poti ajunge apoi la urmatoarea statie, care este la Milia, fara a trece pe strazile Hasdeu, Oituz si Carol?! Ca ele nu sunt trecute explicit, aceasta denota doar intelegerea ilicita dintre firma Eliro (PSD) si primarul (PD-PNL), care o favorizeaza de foarte multi ani, pentru ca, deh, banii nu au nici miros, cu atat mai putin culoare politica!
  • Fost sofer 14.11.2017 15:47 Eu propun invitarea dl Tiparescu (Ave Diana),Mazilu (Autogara Cord),Nedelcu (Geamila) pe langa cei de la Eliro-dar sa vina toti 9 actionarii.Va fi circ pe paine

Actualitate

5003 vizualizari
21 ian. 2018 08:57

Punctaje între 54 și 93 puncte pentru candidații declarați admiși la Școala de Poliție din Câmpina. Departajarea celor cu punctaj minim s-a făcut pe baza mediei de la bacalaureat

Cel mai mare punctaj la proba scrisă (93 puncte) pentru admiterea la Școala de Poliție "Vasile Lascăr" din Câmpina l-a obținut un candidat din județul Argeș - Ioan Deaconu, iar între primii zece admiși se numără patru băieți și șase fete. Punctajul minim cu care s-a intrat la această sesiune de admitere este de 54 puncte și a fost obținut de 90 de candidați. Doar patru dintre ei au fost declarați admiși, în limita locurilor disponibile, departajarea făcându-se pe baza mediei de la bacalaureat.

25766 vizualizari
19 ian. 2018 17:18

Aproximativ 2.000 de candidați nu au trecut de probele eliminatorii pentru admiterea la Școala de Poliție din Câmpina

La Școala de Agenți de Poliție "Vasile Lascăr" din Câmpina s-au încheiat probele eliminatorii, iar candidații care au reușit să treacă de aceste probe vor susține sâmbătă testarea scrisă la limba română și o limbă străină. După contravizita medicală și testarea aptitudinilor fizice, au rămas trei candidați pe un loc.

Alte stiri recente

444 vizualizari
22 ian. 2018 10:16

Administrația locală îi invită pe câmpineni să se prindă în Hora Unirii, pe 24 Ianuarie, în Parcul de la Ceas

La 24 Ianuarie 2018 se împlinesc 159 de ani de la Unirea Principatelor Române. "Mica Unire" de la 1859 este considerată primul pas important pe calea înfăptuirii statului național unitar român. Primăria și Consiliul Local Câmpina vă invită miercuri, la ora 11.00, în Parcul de la Ceas, pentru a dansa cu toții Hora Unirii.

918 vizualizari
22 ian. 2018 09:35

Primăria Câmpina vrea fonduri europene pentru construirea unei grădinițe și îmbunătățirea infrastructurii de la Școala "B.P. Hasdeu"

La începutul lunii ianuarie, în cadrul POR 2014-2020 a fost lansată Axa prioritară 10 - "Îmbunătățirea infrastructurii educaționale", în baza căreia administrațiile locale pot accesa fonduri europene pentru construirea de școli și grădinițe sau pentru îmbunătățirea infrastructurii unităților de învățământ deja existente. Primăria Câmpina intenționează să depună două cereri de finanțare, pentru care va solicita acordul de principiu al Consiliului Local în ședința de joi, 25 ianuarie.