Aproximativ 6.000 lei tipărirea și 13.000 lei distribuția, deci aproape 20.000 lei - atât au costat în acest an scrisorile trimise câmpinenilor de primarul Horia Tiseanu. Acele scrisori de început de an, prin care sunt prezentate realizările administrației locale și proiectele de viitor. Numai că, din păcate, pe bani publici, Primăria s-a făcut din nou de râs. Din cele 13.000 de scrisori trimise populației, în jur de 4.000 s-au întors la expeditor.
Scrisorile au fost distribuite prin Total Post, iar angajații acestei firme s-au aflat într-o situație de-a dreptul ridicolă și jenantă, în unele cazuri, având în vedere că nu distribuiau corespondență de la orice expeditor, ci chiar de la Primăria Câmpina, o instituție care, se presupune, are date corecte despre populația orașului. Eroare. Printre destinatari se aflau foarte multe persoane decedate de ani de zile și familii care s-au mutat din localitate. În plus, foarte multe adrese erau greșite, iar altele incomplete (de genul, Ion Popescu - Câmpina și atât). Și astfel, aproape 4.000 de scrisori au rămas netrimise.
De obicei, datele destinatarilor sunt furnizate de Direcția Economică din cadrul Primăriei Câmpina, pentru că, împreună cu scrisoarea primarului, erau trimise și înștiințările de plată a impozitelor locale. Anul acesta nu s-a mai întâmplat așa "din cauza modificărilor impuse de Codul de Procedură Fiscală care prevede, pentru anumite categorii de contribuabili, depunerea de noi declarații", după cum informează chiar Primăria Câmpina, iar scrisoarea fost trimisă fără înștiințarea privind plata impozitelor. Este foarte probabil ca Primăria să fi luat datele populației din listele electorale neactualizate, dar oricare ar fi fost sursa (Direcția Economică sau listele electorale) sunt inadmisibile asemenea erori cu privire la populația municipiului.

Zilele acestea la Spitalul Municipal Câmpina este doliu. S-a stins din viață medicul Gabriela Vlad, medic de urgențe. Avea 58 ani.

Dacă în privința unităților școlare din Câmpina și celelalte localități afectate de criza apei, s-a decis mutarea deciziei în fiecare școală - fie cu programarea cursurilor online, fie cu programarea activităților din alte programe, la Școala de Agenți de Poliție ”Vasile Lascăr”, decizia a fost una mai dificilă.

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a prezentat miercuri seară concluziile verificărilor Corpului de Control realizate în cazul crizei apei din Prahova. Buzoianu a anunțat demiterea directorului de la ABA Buzău - Ialomița și demisia directorului Administrației Naționale Apele Române, Florin Ghiță, care ocupa interimar această funcție.

La nivelul Consiliului Județean Prahova a avut loc o întâlnire a președintelui Virgiliu Nanu cu reprezentanții OMV Petrom, alături de directorul Hidro Prahova, Andrei Bontic, pentru a analiza o posibilă soluție alternativă de alimentare cu apă pentru comunitățile din Câmpina, Poiana Câmpina și Breaza.