Astăzi, 9 februarie 2024, Comuna Bănești, cu sediul în Bănesti, str. Gherghiceni, nr. 495, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: aprobarea Regulamentului de acordare a finanţărilor din bugetul comunei Băneşti, pentru activităţi sportive organizate în baza Legii nr.69/2000 a educației fizice şi sportului.
Întocmirea și promovarea proiectului de hotărâre mai sus menționat a fost realizată în vederea susținerii activităților sportive la nivelul Comunei Bănești, prin promovarea Programului sportiv de utilitate publică "Promovarea sportului de performanță".
Impactul scontat prin adoptarea proiectului de hotărâre supus procedurii transparenței decizionale este acela că, la nivelul localității se vor desfășura competiții sportive, cu participarea unui număr mare de sportivi, antrenori, echipe tehnice și un număr important de spectatori.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include: Referatul de aprobare înregistrat sub nr.1.419/09.02.2024, întocmit de dl. Gheorghe STOICA- Primarul Comunei Bănești, Raportul întocmit de Serviciul Economic-Financiar, înregistrat sub nr. 1.420/09.02.2024, Avizul Secretarului General al Comunei Bănești înregistrat sub nr. 1.420/09.02.2024, textul complet al proiectului de hotărâre.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, la primariabanesti.ro/anunțuri generale/anunțuri generale de interes public, la sediul instituţiei, str. Gherghiceni, nr. 495, proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 20 februarie 2024:
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primariabanesti@yahoo.com, banesti@ph.e-adm.ro;
- prin poştă, pe adresa: Comuna Bănești, str. Gherghiceni, nr. 495;
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa str. Gherghiceni, nr. 495, între orele 08.00-16.30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind aprobarea Regulamentului de acordare a finanţărilor din bugetul comunei Băneşti, pentru activităţi sportive organizate în baza Legii nr.69/2000 a educației fizice şi sportului".
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul primariabanesti.ro/monitorul oficial local/alte documente. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 20 februarie 2024 .
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0344/806.230, e-mail: primariabanesti@yahoo.com, banesti@ph.e-adm.ro, persoană de contact: Laurențiu Olărașu.
S.C. TEK FOOD PRODUCTION S.R.L. anunță publicul asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: “CONSTRUIRE HALE DE PRODUCȚIE ȘI DEPOZITARE, CORP SOCIO-ADMINISTRATIV, SPAȚII TEHNICE, SPAȚII PARCARE, ALEI CAROSABILE ȘI PIETONALE, ÎMPREJMUIRE, UTILITĂȚI ȘI ORGANIZARE DE ȘANTIER”, propus a fi amplasat în Com/sat. Filipeștii de Târg, str. Victoriei, nr. 53, NC20291, JUD. PRAHOVA.
Societatea HIDRO PRAHOVA SA informează abonații și autoritățile locale din aria de operare că apa distribuită se încadrează în parametrii de potabilitate, conform cerințelor Ordonanței nr. 7 din 18 ianuarie 2023 emisă de Guvernul României, cu modificările și completările ulterioare.
Ca urmare a cererii adresate de SC VOIPAN SIL SRL, prin Voicilă Gabriela Mihaela, se autorizează executarea unor lucrări de construire, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991.
OCPI PRAHOVA anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectorul/sectoarele cadastral(e) nr. 13 si 14, pe o perioadă de 60 de zile calendaristice, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și a publicității Imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.