După cum am scris și cu alte ocazii, Școala Gimnazială "Alexandru Ioan Cuza" din Câmpina este implicată în mai multe proiecte de tip eTwinning.
Sunt proiecte care se desfășoară între mai multe școli din țări membre ale Uniunii Europene, prin intermediul unei platforme, implicând cadrele didactice și elevii în activități noi de învățare.
„Rhythm Drawings: Doodle Dance” este un astfel de proiect eTwinning la care au participat șapte școli din Turcia și două din România: Școala Gimnazială “Nicolae Titulescu” din Călărași și Școala Gimnazială “Al.I. Cuza” din Câmpina (coordonator proiect prof. înv. primar Cristina Badea).
Doodle art este un tip de artă care include imagini, grafică și desene cu aspect complex și a fost recent acceptată ca artă de desen. Proiectul le-a permis participanților să-și dezvolte creativitatea și să creeze artă doodle în interacțiune cu muzica. Lucrul cu ritmuri diferite a diversificat operele de artă și a încurajat exprimarea personală. Combinând arta cu muzica, proiectul a oferit participanților posibilitatea de a stabili conexiuni între diferite discipline din domeniul artei. „Rhythm Drawings: Doodle Dance a pus accent pe diversitatea culturală prin diferite genuri și ritmuri muzicale, oferind oportunitatea de a ne prezenta talentele. Acest proiect a reușit să dezvolte copiilor noștri sentimentul de încredere în sine, să le dezvolte creativitatea și empatia”, ne-a declarat prof. Cristina Badea.
Școala Gimnazială “Al.I. Cuza” este membră a comunității eTwinning din 2021 și desfășoară mai multe proiecte internaționale de tip eTwinning.
Am reunit oferte privind meniul zilei de la restaurante din Câmpina și împrejurimi.
Asociația "Ateliere Fără Frontiere" a anunțat câștigătorii ediției 2025 a programului "Dăm Click pe România".
O furtună puternică a avut loc miercuri după-amiază la Sinaia. A plouat torențial, iar vântul a bătut în rafale de 70-80 km/h.
Anul acesta au intrat în vigoare prevederile Ordonanței de Guvern nr.92/2021 cu privire la colectarea selectivă a deșeurilor din materiale textile.