Reprezentanții administrației locale câmpinene tot vorbesc de ceva vreme despre repararea drumurilor lăsate de izbeliște după "experimentul HidroPrahova", iar exemplele devenite clasice sunt Bobâlna, Calea Doftanei și Voila, dar mai există și multe alte străzi, nu atât de mari și importante, dar la fel de distruse, printre care Dealului și Alexandru Vlahuță.
Profitând de recenta conferință de presă de la Primăria Câmpina, în cadrul căreia primarul Horia Tiseanu a prezentat stadiul lucrărilor din localitate, am abordat și subiectul străzii Alexandru Vlahuță, despre care noi am scris în repetate rânduri. O străduță aflată în zona A de impozitare, între Strada B.P. Hasdeu și Notariate. În ciuda faptului că are puțin mai mult de 100 metri, strada nu a intrat în atenția autorităților și nici nu se va întâmpla prea curând. "Într-adevăr și Strada Alexandru Vlahuță trebuie finalizată și nu e mare lucru. Pentru această stradă nu avem o documentație pentru reabilitare. Pe Alexandru Vlahuță avem un carosabil relativ acceptabil și prin reparația de către HidroPrahova a carosabilului, pe zona de lucrare se putea circula acceptabil. Este și Strada Alexandru Vlahuță un subiect pentru viitor", a spus Horia Tiseanu în conferința de marți, 30 octombrie, iar răspunsul primarului ne face să credem că nu a mai trecut de ceva vreme pe Strada Vlahuță, o stradă care mai conține doar... urme de asfalt.
În cadrul același conferințe, l-am mai întrebat pe edilul Câmpinei de unde schimbarea de atitudine - dacă până pe la începutul acestui an, Horia Tiseanu susținea public, în repetate rânduri, inclusiv în ședințele Consiliului Local, că nu pot fi asfaltate străzile incluse de HidroPrahova în proiectul de canalizare cu fonduri europene, pentru că "ar fi dublă finanțare", acum s-au găsit brusc soluții, ceea ce ne îndreptățește să credem că toate aceste lucrări de reparații se puteau face în ultimii doi-trei ani. "Nu, nu este vorba de dublă finanțare, pentru că s-ar încălca legea. HidroPrahova face canalizarea, noi asfaltăm. Sunt două lucruri diferite", a spus, în primă fază, primarul Tiseanu. Apoi, când i-am reamintit că el însuși a folosit această sintagmă ca justificare la neasfaltarea străzilor, Horia Tiseanu și-a nuanțat punctul de vedere: "Este o schimbare de optică în ceea ce privește angajamentul nostru de a reabilita străzile. Un timp am acceptat întârzierea, stoparea lucrărilor de reabilitare pentru a permite HidroPrahova să finalizeze lucrările de canalizare. Între timp, am auzit că și în alte zone din țară au avut loc exact acest tip de acțiuni și am a luat hotărârea ca și noi să mergem pe această cale". (video)

Cupa Liceelor Prahovene la dezbateri academice a avut loc la Ploiești, în perioada 22-23 noiembrie 2025, și a reunit elevi de la cele mai bune licee din județ, copii pasionați de dezbateri interesante, cu argumente bine gândite, pe teme sociale de larg interes.

În perioada 17 – 23 noiembrie 2025, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au acționat conform Programului European al Organizațiilor Polițiilor Rutiere – ROADPOL, pentru verificarea legalității efectuării transportului de mărfuri și persoane.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.