Reprezentanții administrației locale câmpinene tot vorbesc de ceva vreme despre repararea drumurilor lăsate de izbeliște după "experimentul HidroPrahova", iar exemplele devenite clasice sunt Bobâlna, Calea Doftanei și Voila, dar mai există și multe alte străzi, nu atât de mari și importante, dar la fel de distruse, printre care Dealului și Alexandru Vlahuță.
Profitând de recenta conferință de presă de la Primăria Câmpina, în cadrul căreia primarul Horia Tiseanu a prezentat stadiul lucrărilor din localitate, am abordat și subiectul străzii Alexandru Vlahuță, despre care noi am scris în repetate rânduri. O străduță aflată în zona A de impozitare, între Strada B.P. Hasdeu și Notariate. În ciuda faptului că are puțin mai mult de 100 metri, strada nu a intrat în atenția autorităților și nici nu se va întâmpla prea curând. "Într-adevăr și Strada Alexandru Vlahuță trebuie finalizată și nu e mare lucru. Pentru această stradă nu avem o documentație pentru reabilitare. Pe Alexandru Vlahuță avem un carosabil relativ acceptabil și prin reparația de către HidroPrahova a carosabilului, pe zona de lucrare se putea circula acceptabil. Este și Strada Alexandru Vlahuță un subiect pentru viitor", a spus Horia Tiseanu în conferința de marți, 30 octombrie, iar răspunsul primarului ne face să credem că nu a mai trecut de ceva vreme pe Strada Vlahuță, o stradă care mai conține doar... urme de asfalt.
În cadrul același conferințe, l-am mai întrebat pe edilul Câmpinei de unde schimbarea de atitudine - dacă până pe la începutul acestui an, Horia Tiseanu susținea public, în repetate rânduri, inclusiv în ședințele Consiliului Local, că nu pot fi asfaltate străzile incluse de HidroPrahova în proiectul de canalizare cu fonduri europene, pentru că "ar fi dublă finanțare", acum s-au găsit brusc soluții, ceea ce ne îndreptățește să credem că toate aceste lucrări de reparații se puteau face în ultimii doi-trei ani. "Nu, nu este vorba de dublă finanțare, pentru că s-ar încălca legea. HidroPrahova face canalizarea, noi asfaltăm. Sunt două lucruri diferite", a spus, în primă fază, primarul Tiseanu. Apoi, când i-am reamintit că el însuși a folosit această sintagmă ca justificare la neasfaltarea străzilor, Horia Tiseanu și-a nuanțat punctul de vedere: "Este o schimbare de optică în ceea ce privește angajamentul nostru de a reabilita străzile. Un timp am acceptat întârzierea, stoparea lucrărilor de reabilitare pentru a permite HidroPrahova să finalizeze lucrările de canalizare. Între timp, am auzit că și în alte zone din țară au avut loc exact acest tip de acțiuni și am a luat hotărârea ca și noi să mergem pe această cale". (video)

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență neplăcută și nedorită.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.

Un tânăr de 18 ani, din Florești, nu s-a asigurat la traversarea căii ferate, chiar în apropierea gării din localitate, și a fost acroșat de trenul care circula pe ruta București Nord - Cluj-Napoca.

Evaluarea rezultatelor analizelor de laborator a probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică Județeană Prahova din cinci sisteme de distribuire a apei a arătat încadrarea în valorile admise conform normelor în vigoare.