Astăzi, 20 martie 2023, Comuna Bănești, cu sediul în Bănești, str. Gherghiceni, nr. 495, anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: închirierea prin licitație publică a spațiului în suprafață de 79,76 mp, cu destinația CABINET MEDIC DE FAMILIE, situate în incinta Dispensarului Uman Bănești, comuna Bănești, sat Bănești, strada Drumul Mare, nr. 486.
Întocmirea și promovarea proiectului de hotărâre au fost realizate în vederea valorificării eficiente a patrimoniului localității, prin închirerea prin licitație public a unui imobil clădire, în suprafață de 79,76 mp, cu destinația CABINET MEDIC DE FAMILIE, situate în incinta Dispensarului Uman Bănești. Închirierea acestui imobil este impusă de necesitatea asigurării serviciilor medicale pentru cetățenii localității, într-un spațiu corespunzător având această destinație.
Impactul scontat prin adoptarea proiectului de act normative supus procedurii transparenței decizionale este acela că, la nivelul localității, se vor presta servicii medicale necesare pentru asigurarea stării de sănătate a locuitorilor.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include: Referatul de aprobare înregistrat sub nr. 2.772/20 martie 2023, întocmit de dl. Gheorghe Stoica - primarul comunei Bănești, Raportul întocmit de Compartimentul achiziții publice înregistrat sub nr. 2.773/20 martie 2023, Avizul Secretarului general al comunei Bănești înregistrat sub nr. 2.774/20 martie 2023, textul complet al proiectului de hotărâre.
Documentația poate fi consultată: pe pagina de internet a instituției – primariabanesti.ro/anunțuri generale/anunțuri generale de interes public, la sediul instituției – str. Gherghiceni, nr. 495, proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 28 martie 2023:
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primariabanesti@yahoo.com, banesti@ph.e-adm.ro
- prin poștă, la adresa Primăria Bănești, str. Gherghiceni, nr. 495
- la sediul instituției, la Registratură, la adresa str. Gherghiceni, nr. 495, între orele 8.00-16.30
Materialele transmise vor purta mențiunea “Propuneri pentru închirierea prin licitație publică a spațiului în suprafață de 79,76 mp, cu destinația CABINET MEDIC DE FAMILIE, situate în incinta Dispensarului Uman Bănești, comuna Bănești, sat Bănești, strada Drumul Mare, nr. 486”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la link-ul: primariabanesti.ro/monitorul oficial local/alte documente. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 30 martie 2023.
Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon 0244.348.608, e-mail primariabanesti@yahoo.com sau banesti@ph.e-admin.ro, persoană de contact Dana Dumitru.
S.C. TEK FOOD PRODUCTION S.R.L. anunță publicul asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: “CONSTRUIRE HALE DE PRODUCȚIE ȘI DEPOZITARE, CORP SOCIO-ADMINISTRATIV, SPAȚII TEHNICE, SPAȚII PARCARE, ALEI CAROSABILE ȘI PIETONALE, ÎMPREJMUIRE, UTILITĂȚI ȘI ORGANIZARE DE ȘANTIER”, propus a fi amplasat în Com/sat. Filipeștii de Târg, str. Victoriei, nr. 53, NC20291, JUD. PRAHOVA.
Societatea HIDRO PRAHOVA SA informează abonații și autoritățile locale din aria de operare că apa distribuită se încadrează în parametrii de potabilitate, conform cerințelor Ordonanței nr. 7 din 18 ianuarie 2023 emisă de Guvernul României, cu modificările și completările ulterioare.
Ca urmare a cererii adresate de SC VOIPAN SIL SRL, prin Voicilă Gabriela Mihaela, se autorizează executarea unor lucrări de construire, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991.
OCPI PRAHOVA anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectorul/sectoarele cadastral(e) nr. 13 si 14, pe o perioadă de 60 de zile calendaristice, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și a publicității Imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.