O avarie majoră s-a produs încă de duminică la rețeaua electrică subterană care alimentează clădirile de la Căminul Petrol, de pe Bulevardul Nicolae Bălcescu. Din cauza acestei avarii, clădirile au rămas fără curent electric și fără căldură, pentru că centralele nu mai funcționează. Iar în aceste clădiri și așa destul de vechi și degradate își desfășoară activitatea Clubul Copiilor și Clubul Pensionarilor, iar tot aici este și sala de sport a Clubului Sportiv Școlar "Constantin Istrati". O situație extrem de neplăcută și care ar putea fi rezolvată abia vineri, 19 aprilie.
Căminul Petrol aparține Liceului Tehnologic "Constantin Istrati", iar administratorul instituției a anunțat Electrica de problemele apărute. Un echipaj de la Electrica s-a deplasat la Căminul Petrol și a constatat că este vorba despre o defecțiune... mai complicată și mai greu de remediat, motiv pentru care s-a apelat la o firmă privată, care va veni vineri să repare rețeaua. Lucru care sperăm să se întâmple, astfel încât să nu mai existe probleme în alimentarea cu energie electrică și căldură. În prezent, la Clubul Copiilor se furnizează curent electric dintr-o altă sursă, dar pe un singur fir. Unele săli au curent doar la prize, altele doar la becuri, în timp ce altele nu au deloc.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.