La Pavilionul Romexpo din București are loc, în perioada 16-19 noiembrie 2017, cea de-a 38-a ediție a Târgului de Turism al României (TTR), cel mai important eveniment de profil din țara noastră. Sunt organizate două ediții pe an, primăvara și toamna, 2017 fiind primul an în care municipiul Câmpina este reprezentat la TTR.
Ca și la ediția din primăvară, când a participat în premieră, Câmpina are stand propriu și la ediția de toamnă, stand la care se află reprezentanții Centrului de Informare și Promovare Turistică. Potrivit comunicatului de presă remis de purtătorul de cuvânt al Primăriei, Ioana Bumbăcea, reprezentanții Centrului Turistic își desfășoară activitatea în cadrul standului nr. 14 din pavilionul C2, acolo unde sunt afișate pliante, broșuri, diverse postere și alte materiale de informare și promovare a Câmpinei și împrejurimilor sale.
La Târgul de Turism al României sunt prezentate cele mai interesante oferte și atracții turistice din țară și din străinătate, iar în ultimii ani se promovează foarte mult turismul cultural, cel rural, turismul de business, turismul medical, cel de aventură și chiar turismul de week-end și turismul ecologic.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.