În municipiul Câmpina începe luni distribuirea cererilor și declarațiilor pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței aferent sezonului 2016 - 2017. Ca și în anii anteriori, persoanele/familiile care utilizează gaze naturale sau energie electrică pentru încălzirea locuinței găsesc formularele la Poliția Locală (clădirea din spatele sediului principal) și tot acolo pot depune dosarele.
Programul de lucru în această locație este: de luni până joi, între orele 8.00 - 15.00, iar vineri, între orele 8.00 - 13.00. Persoanele/familiile care încălzesc locuințe cu lemne sau combustibili petrolieri vor depune cererile la Centrul de Informare pentru Cetățeni din curtea Primăriei Câmpina. Vă reamintim că beneficiază de ajutor de încălzire familiile sau persoanele singure al căror venit net lunar pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei, cu condiția să nu dețină: clădiri, alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu, terenuri care depăşesc 1.000 mp, autoturism cu o vechime mai mică de 10 ani, utilaje agricole, utilaje de prelucrat lemnul sau depozite bancare mai mari de 3.000 lei. După cum ne-au precizat reprezentanții Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei Câmpina, condițiile pentru primirea ajutorului de încălzire, cuantumul acestuia, precum și actele necesare sunt exact cele din anii precedenți. Ar fi o singură noutate - familiile care au copii la școala profesională trebuie să prezinte la dosar și o adeverință de bursă profesională, pentru că acest tip de venit va fi luat în calcul la venitul total al familiei. Această noutate apare în special ca urmare a reînființării învățământului profesional de trei ani la liceele din municipiu.
Estimativ, în jur de 1.000 familii sau persoane singure din Câmpina vor beneficia, în sezonul rece 2016-2017, de ajutor pentru încălzire.
Reprezentanții Primăriei Câmpina îi roagă pe cetățeni să completeze cu mare atenție și corectitudine formularele la acele rubrici unde sunt menționate bunurile. Anii trecuți au existat mai multe persoane la care s-a descoperit că au depozite bancare mai mari de 3.000 lei (30 milioane lei vechi), dar pe care nu le-au menționat în documententele depuse la dosarul pentru ajutorul de încălzire.
Iată care sunt actele pe care beneficiarul de ajutor pentru încălzirea locuinţei trebuie să le depună împreună cu cererea şi declaraţia pe proprie răspundere:
1. Copii ale actelor de identitate pentru membrii familiei sau pentru persoanele care locuiesc la aceeaşi adresă (C.I., B.I., C.P.);|
2. Certificatele de naştere ale copiilor care nu au carte de identitate;
3. Copie a actului de proprietate locuinţă/contract de închiriere/certificat de moştenitor/act de donaţie/comodat/concesiune;
4. Adeverinţă de la Administraţia Financiară (sediul BCR, intrarea dinspre Parcul Milia), pentru cei care nu au venituri sau au venituri suplimentare;
5. Dovada veniturilor din luna anterioară depunerii declaraţiei pentru toţi membrii familiei (adeverinţă salariat, cupon pensie, cupon alocaţie, extrase bancare şi altele, în funcţie de situaţie);
6. Acte doveditoare pentru persoanele cu handicap (certificat cu grad de handicap şi cupon indemnizaţie de handicap);
7. Ultima factură de gaze – pentru persoanele care se încălzesc cu gaze sau ultima factură de energie electrică – în cazul persoanelor care folosesc pentru încălzire doar energia electrică;
8. Copie carte de identitate AUTO/MOTO.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.

În cursul serii de joi, 18 decembrie, în intervalul orar 20.00 - 24.00, lucrătorii Serviciului Rutier din cadrul Biroului Drumuri Naționale și Europene au derulat o amplă razie pe cele mai importante artere ale județului.

Proiectul de aprobarea a taxelor și impozitelor locale la nivelul municipiului Câmpina pentru anul 2026 a fost deja în procedură de transparență decizională, dar după apariția reglementărilor la nivel național privind noile taxe și impozite locale, acestea revin în consultare publică.