Primăria Câmpina a emis ordinul de începere a lucrărilor de reparații ale carosabilului la intersecția Bulevardului Carol I cu străzile Schelelor și Sondei, o porțiune la care nu s-a intervenit atunci când a fost reabilitat bulevardul central. Asta pentru că, în zona respectivă, au avut loc lucrări la rețeaua de apă, lucrări în urma cărora carosabilul a avut mult de suferit.
"Este exact tronsonul de la Magazinul Chinezesc, unde se termină Bulevardul Bălcescu și începe Bulevardul Carol I, sau invers, depinde din ce direcție privim, o zonă pe care am dorit neapărat să o reabilităm înaintea Sărbătorilor de Iarnă. De asemenea, am semnat ordinul de începere a lucrărilor și sunt în curs de desfășurare reparațiile scărilor de la Poșta Mică, scări care erau extrem de degradate. Sperăm ca lucrările să fie finalizate undeva până în 15 noiembrie 2018", a afirmat viceprimarul Adrian Pițigoi.
Reabilitarea scărilor de la Poșta Mică este realizată de societatea Ortisar SRL Câmpina, cu prețul de 7.500 lei fără TVA, iar lucrările de reabilitare a carosabilului vor fi executate de societatea TBT Maf Invest SRL Câmpina, cu prețul de 41.825 lei fără TVA.

Reluarea furnizării apei la nivelul municipiului Câmpina se face treptat, mai ales după ce au fost o serie de probleme cu avariile la rețeaua învechită.

Pe râul Doftana, despre care s-a discutat atât de mult în ultima vreme, în contextul crizei apei prin care au trecut Câmpina și alte localități din zonă, se află mai multe poduri.

HidroPrahova a publicat o situație actualizată a furnizării apei în municipiul Câmpina și în celelalte localități afectate de criza apei. Iată situația duminică, la ora 20.00:

Barajele din România au devenit subiectul unui val de controverse și teorii conspiraționiste.