Primăria Câmpina a emis ordinul de începere a lucrărilor de reparații ale carosabilului la intersecția Bulevardului Carol I cu străzile Schelelor și Sondei, o porțiune la care nu s-a intervenit atunci când a fost reabilitat bulevardul central. Asta pentru că, în zona respectivă, au avut loc lucrări la rețeaua de apă, lucrări în urma cărora carosabilul a avut mult de suferit.
"Este exact tronsonul de la Magazinul Chinezesc, unde se termină Bulevardul Bălcescu și începe Bulevardul Carol I, sau invers, depinde din ce direcție privim, o zonă pe care am dorit neapărat să o reabilităm înaintea Sărbătorilor de Iarnă. De asemenea, am semnat ordinul de începere a lucrărilor și sunt în curs de desfășurare reparațiile scărilor de la Poșta Mică, scări care erau extrem de degradate. Sperăm ca lucrările să fie finalizate undeva până în 15 noiembrie 2018", a afirmat viceprimarul Adrian Pițigoi.
Reabilitarea scărilor de la Poșta Mică este realizată de societatea Ortisar SRL Câmpina, cu prețul de 7.500 lei fără TVA, iar lucrările de reabilitare a carosabilului vor fi executate de societatea TBT Maf Invest SRL Câmpina, cu prețul de 41.825 lei fără TVA.

HidroPrahova a publicat o situație actualizată a furnizării apei în municipiul Câmpina și în celelalte localități afectate de criza apei. Iată situația duminică, la ora 20.00:

Barajele din România au devenit subiectul unui val de controverse și teorii conspiraționiste.

Surparea de teren de sub DN1, în zona Comarnic, a fost duminică subiectul unei vizite pe teren a președintelui Consiliului Județean, Virgiliu Nanu.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat privind analiza apei din zona Câmpina.