Primăria Câmpina a demarat procedura de achiziție publică pentru achiziționarea unui sistem integrat de management și monitorizare prin GPS a celor 17 autovehicule din parcul propriu. Valoarea estimată a acestei achiziții este de 10.000 lei (fără TVA) pentru 12 luni și 20.000 lei (fără TVA) pentru 24 de luni. Cel mai probabil, în urma licitației, prețul va fi mai mic decât cel estimat.
Montarea sistemului GPS pe mașini este o măsură pe care Primăria ar fi trebuit să o ia de mai multă vreme pentru a avea un control asupra autovehiculelor din dotare și, implicit, asupra consumului de carburant. Vă reamintim scandalul din anul 2015, când inspectorii Curții de Conturi au descoperit lipsa unei tone de carburant la Primăria Câmpina, o cantitate importantă, plătită din bani publici, dar a cărei utilizare nu a putut fi justificată. „Cauzele care au dus la încălcarea prevederilor legale în privinţa lipsei carburantului sunt organizarea necorespunzătoare a activităţii şi organizarea necorespunzătoare a formelor de control intern”, se menționa atunci în raportul Curții de Conturi. Achiziționarea tonei de carburant apărea în acte, dar nu putea justifica nimeni cum și pentru ce a fost folosit carburantul respectiv...

Lucrările realizate prin HidroPrahova în cadrul unui proiect cu fonduri europene de reabilitare și extindere a rețelei de apă și canalizare au început, după o lungă așteptare, pe Strada Orizontului.

Luni, 8 decembrie 2025, de la ora 16.00, în curtea Poliției Locale Câmpina va funcționa un centru fix de distribuție a apei potabile îmbuteliate.

”În această dimineață, sistemul operat de Hidro Prahova este complet amorsat, iar apa circulă în toate cele 13 localități afectate de oprirea furnizării de vinerea trecută”, se arată într-un comunicat al Consiliului Județean Prahova.

Reluarea furnizării apei la nivelul municipiului Câmpina se face treptat, mai ales după ce au fost o serie de probleme cu avariile la rețeaua învechită.