Primăria Câmpina a demarat procedura de achiziție publică pentru achiziționarea unui sistem integrat de management și monitorizare prin GPS a celor 17 autovehicule din parcul propriu. Valoarea estimată a acestei achiziții este de 10.000 lei (fără TVA) pentru 12 luni și 20.000 lei (fără TVA) pentru 24 de luni. Cel mai probabil, în urma licitației, prețul va fi mai mic decât cel estimat.
Montarea sistemului GPS pe mașini este o măsură pe care Primăria ar fi trebuit să o ia de mai multă vreme pentru a avea un control asupra autovehiculelor din dotare și, implicit, asupra consumului de carburant. Vă reamintim scandalul din anul 2015, când inspectorii Curții de Conturi au descoperit lipsa unei tone de carburant la Primăria Câmpina, o cantitate importantă, plătită din bani publici, dar a cărei utilizare nu a putut fi justificată. „Cauzele care au dus la încălcarea prevederilor legale în privinţa lipsei carburantului sunt organizarea necorespunzătoare a activităţii şi organizarea necorespunzătoare a formelor de control intern”, se menționa atunci în raportul Curții de Conturi. Achiziționarea tonei de carburant apărea în acte, dar nu putea justifica nimeni cum și pentru ce a fost folosit carburantul respectiv...

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat de presă privind situația apei.