Pandemia de covid este principalul argument pe care îl invocă societatea Eliro pentru a-și justifica decizia de reziliere unilaterală a contractului privind transportul public local. Este vorba de traseele locale Slobozia - Voila și Slobozia - Muscel.
Societatea Eliro se ocupă de transportul public local din Câmpina de foarte mulți ani. În anul 2008 a câștigat o licitație pentru șapte ani, apoi, în 2015, pentru alți cinci ani, iar în primăvara anului 2020, primarul de atunci Horia Tiseanu a prelungit contractul cu încă doi ani, adică până în primăvara anului 2022.
Acum, societatea Eliro a transmis o adresă Primăriei Câmpina prin care anunță că, de la 1 ianuarie 2022, a decis să rezilieze unilateral contractul, invocând un caz de forță majoră - pandemia de COVID-19. După primirea acestei adrese, au fost demarate o serie de discuții la nivelul Primăriei Câmpina, discuții la care au participat consilieri locali și reprezentantul operatorului de transport, în cadrul acestora fiind prezentate și câteva solicitări ale firmei Eliro pentru... a-și duce contractul la bun sfârșit. Nici mai mult, nici mai puțin, societatea Eliro a solicitat administrației locale aprobarea majorării tarifului la 5 lei/călătorie sau acordarea unei subvenții de la bugetul local care să acopere acestă creștere a tarifului de la 3,5 lei (cât este biletul în prezent) la 5 lei (cât solicită firma Eliro). Ambele soluții par de neacceptat pentru administrația locală, dar mingea este acum în curtea Consiliului Local, care trebuie să ia o decizie în foarte scurt timp. În caz contrar, locuitorii din cartierele Voila și Muscel riscă să nu mai beneficieze de transport public local.

Procurorii DIICOT au descins în cursul dimineții de joi, 27 noiembrie, inclusiv în Prahova, în cadrul unui dosar în care sunt vizate firme care comercializează combustibili.

În Parcul Regele Mihai I din centrul municipiului Câmpina va avea loc duminică, 30 noiembrie, de la ora 18.00, momentul mult așteptat al aprinderii iluminatului festiv de sărbători.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile, în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi, un bărbat anunța telefonic echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.