În timp ce unii reprezentanți ai Primăriei Câmpina se plângeau că, din cauza timpului nefavorabil, mai exact din cauza ploilor, nu se poate continua asfaltarea carosabilului pe Strada Bobâlna, iată că firma constructoare îi contrazice. După o pauză în care nu s-a lucrat mai deloc, vineri, 28 iunie, s-a asfaltat o porțiune din Strada Bobâlna pe o ploaie torențială. Imaginile ne-au fost trimise de un câmpinean "încântat" de operațiunea la care era martor.
Părerile sunt împărțite când vine vorba despre asfaltarea pe ploaie. Unii spun că e în regulă, că se practică și în alte țări, că nu contează dacă plouă atâta vreme cât amorsarea s-a făcut când strada era uscată. Alții sunt sceptici și au mari îndoileli că pe ploaie se poate face o lucrare de calitate. Noi nu suntem specialiști, doar constatăm unele lucruri. În primul rând, că această lucrare merge destul de greu indiferent de vreme. În al doilea rând, orice comparație cu o lucrare similară din altă țară este nepotrivită pentru că, după cum s-a demonstrat în timp, asfaltul... de România nu are calitatea asfaltului din alte țări, indiferent dacă este turnat pe ploaie sau pe soare. Dar de vreme ce primarul Câmpinei, inginer Horia Tiseanu, este mulțumit de cum se lucrează pe Bobâlna, cine suntem noi să ne dăm cu părerea despre această lucrare mult-așteptată și pe care o dorim cu toții finalizată mai repede?!
Lucrarea este executată de SCDA Infrastructură SRL București și costă 2,2 milioane lei fără TVA. Termenul contractual de finalizare - septembrie 2019.

HidroPrahova a publicat o situație actualizată a furnizării apei în municipiul Câmpina și în celelalte localități afectate de criza apei. Iată situația duminică, la ora 20.00:

Barajele din România au devenit subiectul unui val de controverse și teorii conspiraționiste.

Surparea de teren de sub DN1, în zona Comarnic, a fost duminică subiectul unei vizite pe teren a președintelui Consiliului Județean, Virgiliu Nanu.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat privind analiza apei din zona Câmpina.