Au trecut cinci ani de când podul de piatră de peste râul Doftana, construit pe vremea lui Alexandru Ioan Cuza, s-a prăbușit parțial din cauza cantității mari de precipitații din primăvara lui 2014. Și au trecut tot cinci ani de când Consiliul Județean Prahova, Consiliul Local Câmpina și Consiliul Local Bănești s-au asociat pentru construirea unui pod nou, având în vedere zecile de navetiști care se deplasează zilnic, pe jos sau cu bicicleta, între cele două localități. Inițial s-a dorit ca noul pod să fie pe amplasamentul celui vechi, însă proiectul nu a mai fost pus în practică. În 2017 s-a venit cu o nouă idee - cea a construirii unui podeț pietonal. Acum în august 2019, s-a finalizat și licitația organizată pentru construirea acestui podeț.
Din 2017 până în 2019, indicatorii tehnico-economici pentru podețul de peste râul Doftana au fost aprobați, actualizați și reactualizați. Lucrarea va fi executată de societatea Le Grand G&G din Câmpina (câștigătoarea licitației) și va costa 1.512.341 lei fără TVA, conform anunțului publicat pe SEAP. Municipiul Câmpina și comuna Bănești vor contribui fiecare cu câte 5% din valoarea investiției, iar Consiliul Județean cu 90%. Lucările vor începe, probabil, luna viitoare.
Din păcate, autoritățile locale și județene au renunțat la ideea refacerii podului de piatră, cel construit în perioada 1861-1864 și despre care se menționează că este monument istoric, iar reconstrucția sa ar necesita autorizații speciale, multe avize și foarte mulți bani. Podul lui Cuza a stat în picioare exact 150 de ani. A fost o construcție emblematică pentru începuturile ingineriei românești în domeniul drumurilor și podurilor. În apriie 2014 a cedat, iar de atunci a rămas o ruină. Și probabil că așa va rămâne, până va dispărea complet, luat de ape și măcinat de indiferență.

Cupa Liceelor Prahovene la dezbateri academice a avut loc la Ploiești, în perioada 22-23 noiembrie 2025, și a reunit elevi de la cele mai bune licee din județ, copii pasionați de dezbateri interesante, cu argumente bine gândite, pe teme sociale de larg interes.

În perioada 17 – 23 noiembrie 2025, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au acționat conform Programului European al Organizațiilor Polițiilor Rutiere – ROADPOL, pentru verificarea legalității efectuării transportului de mărfuri și persoane.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.