Câmpina are, de astăzi, un Centru de Informare și Promovare Turistică. Este realizat în mare parte din fonduri europene și are un obiectiv important - creșterea cu 10% pe an a numărului de turiști care vizitează municipiul. Ce înseamnă asta? Că în 2016 ar trebui să avem undeva la 16.500 de turiști, dacă facem calculul pornind de la vizitatorii Muzeului Memorial "B.P.Hasdeu", principalul obiectiv turistic al localității.
Inaugurarea de astăzi a fost simplă. Un scurt mesaj al primarului Horia Tiseanu, câteva cuvinte spuse de Adrian Voican - președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, o slujbă religioasă și apoi vizitarea micuțului Centrul Turistic. "Căsuța piticilor", cum i se spune mai nou prin târg. Da, dar o căsuță scumpă, de vreo 372.000 lei. Atât a costat construcția centrului, în timp ce valoarea totală a proiectului a fost de aproape 620.000 lei. Despre cât a durat construcția, despre pierderea unei părți a fondurilor europene, despre toate problemele apărute pe parcursul implementării acestui proiect am scris de prea multe ori și nu mai revenim acum. Știți deja cum au stat lucrurile. Să vedem de acum înainte cât de buni suntem la a atrage turiști pe meleagurile noastre.
La inaugurarea de astăzi au participat consilieri locali și reprezentanți ai Primăriei, directorii unor instituții publice, reprezentanți ai firmei constructoare.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat în Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.