Pe 4 noiembrie 2019, la Câmpina începeau lucrările la rețeaua de canalizare din intersecția ABC - Bulevardul Carol I cu Strada Mihail Kogălniceanu. Atunci, Primăria Câmpina anunța restricțiile de circulație și termenul de finalizare a acestei porțiuni - 30 de zile, chiar dacă era vorba doar de o continuare a lucrărilor începute și nefinalizate în urmă cu câțiva ani, practic câțiva metri de canalizare. Ei bine, lucrarea s-a finalizat vineri, 20 decembrie, adică după 46 de zile, când s-a și asfaltat porțiunea pe care s-a intervenit.
Putem vorbi de un paradox în această situație - în condițiile în care s-a lucrat efectiv destul de bine, au fost utilaje și oameni pe întreaga perioadă, iar vremea a ținut cu executantul lucrării, cu toate acestea termenul a fost depășit și nu cu una-două zile, ci cu jumătate din perioadă, adică, în loc de 30 de zile, cât a anunțat Primăria Câmpina pe 4 noiembrie, în 46 de zile. Probabil că există explicații, nu ne îndoim că HidroPrahova, beneficiarul lucrării, a urmărit activitatea constructorului (firma Kato Service SRL Ploiești), dar totuși, nu a impus nimeni termenul de execuție, prin urmare, dacă firma și l-a asumat, trebuia să îl și respecte. După sărbători, lucrările vor continua pe Strada Republicii, prin zona Pieței Centrale și apoi pe Calea Doftanei, unde, probabil, situația va fi mult mai complicată.

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.

Un tânăr de 18 ani, din Florești, nu s-a asigurat la traversarea căii ferate, chiar în apropierea gării din localitate, și a fost acroșat de trenul care circula pe ruta București Nord - Cluj-Napoca.

Evaluarea rezultatelor analizelor de laborator a probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică Județeană Prahova din cinci sisteme de distribuire a apei a arătat încadrarea în valorile admise conform normelor în vigoare.