Pe 4 noiembrie 2019, la Câmpina începeau lucrările la rețeaua de canalizare din intersecția ABC - Bulevardul Carol I cu Strada Mihail Kogălniceanu. Atunci, Primăria Câmpina anunța restricțiile de circulație și termenul de finalizare a acestei porțiuni - 30 de zile, chiar dacă era vorba doar de o continuare a lucrărilor începute și nefinalizate în urmă cu câțiva ani, practic câțiva metri de canalizare. Ei bine, lucrarea s-a finalizat vineri, 20 decembrie, adică după 46 de zile, când s-a și asfaltat porțiunea pe care s-a intervenit.
Putem vorbi de un paradox în această situație - în condițiile în care s-a lucrat efectiv destul de bine, au fost utilaje și oameni pe întreaga perioadă, iar vremea a ținut cu executantul lucrării, cu toate acestea termenul a fost depășit și nu cu una-două zile, ci cu jumătate din perioadă, adică, în loc de 30 de zile, cât a anunțat Primăria Câmpina pe 4 noiembrie, în 46 de zile. Probabil că există explicații, nu ne îndoim că HidroPrahova, beneficiarul lucrării, a urmărit activitatea constructorului (firma Kato Service SRL Ploiești), dar totuși, nu a impus nimeni termenul de execuție, prin urmare, dacă firma și l-a asumat, trebuia să îl și respecte. După sărbători, lucrările vor continua pe Strada Republicii, prin zona Pieței Centrale și apoi pe Calea Doftanei, unde, probabil, situația va fi mult mai complicată.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.