Am scris zilele trecute despre situația de la sensul giratoriu de la Fibec, unde iese apă din asfalt. A ieșit și tot ieșit apă în zona respectivă, mai ales că a plouat destul de mult în ultima vreme, iar acolo, în punctul în care apa iese din asfalt se termină canalizarea pluvială care vine de pe Câmpinița. Acolo exista un capac de canalizare, care a fost astupat de firma care a asfaltat Bulevardul Carol I.
Problema stă în felul următor: canalizarea cea nouă, introdusă în Cartierul Câmpinița, se termină la sensul giratoriu. Între sensul giratoriu și calea ferată, lucrările de canalizare nu s-au mai executat. Dar nici nu s-a făcut legătura cu canalizarea pluvială din Strada Pictor Grigorescu. Așa că apa și-a făcut loc și a ieșit la suprafață prin asfaltul turnat peste gura de canalizare. Astăzi, doi muncitori au venit să rezolve problema. Să spargă asfaltul, iar apoi va veni o echipă care va face legătura între canalizarea pluvială de pe Câmpinița și cea de pe Pictor Grigorescu.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.