În jurul orei 12.50, la intersecția străzilor Alexandru Ioan Cuza și Tudor Vladimirescu din Câmpina a avut loc un accident rutier în care au fost implicate un autoturism Ford și un Volkswagen. În a doua mașină se aflau și doi copii, care au fost transportați de urgență la Spitalul Municipal Câmpina.
Unul dintre copii acuza dureri puternice la o mână, martorii spunând că este foarte posibil să aibă o fractură la mâna respectivă. Iar cel de-al doilea copil este posibil să fi suferit un șoc în urma impactului dintre mașini. Dar ce s-a întâmplat? Autoturismul Ford venea pe strada Vladimirescu dinspre Calea Doftanei, a oprit la intersecție, având indicator de oprire. Șoferul susține că s-a asigurat, dar nu a văzut mare lucru din cauza numeroaselor mașini parcate pe strada Cuza și a mai înaintat un metru, fiind surprins de autoturismul Volkswagen care circula regulamentar pe Cuza, venind dinspre strada B.P. Hasdeu. La fața locului s-a făcut cercetarea prealabilă la finalul căreia ambii conducători auto au fost conduși la Spitalul Municipal pentru recoltarea probelor biologice.

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.