Consiliul Local Câmpina s-a întrunit în ședință extraordinară luni, 19 iunie, și așa cum scriam înaintea acestei ședințe, unul dintre cele mai discutat puncte a fost cel privind majorarea de capital la HidroPrahova, acolo unde Consiliul Local Câmpina este acționar cu 8,86%.
Discuțiile au fost interesante, dar au avut un final neașteptat - Consiliul Local Câmpina a fost de acord cu majorarea de capital, dar nu va da niciun leu pentru niciuna dintre acțiunile scoase la vânzare de societatea la care acționar majoritar este Consiliului Județean Prahova.
Imediat după ce le-a împărțit consilierilor locali o adresă de la HidroPrahova, sosită cu doar o oră înaintea ședinței, în care se explicau motivele solicitării majorării de capital, moment urmat de o pauză, primarul Alin Moldoveanu i-a uluit pe unii dintre consilieri afirmând: ”Din punctul meu de vedere, ca primar, nu este necesar să participăm la această mărire de capital”.
În documentul transmis consilierilor câmpineni, principalul argument cu care HidroPrahova motivează necesitatea majorării de capital este ”reglarea balanței privind prefinanțările din fonduri europene”.
La finalul discuțiilor, pe care le puteți urmări integral în materialul video, primarul Alin Moldoveanu a mai spus: ”Nu o să fac proiect de hotărâre pentru majorarea capitalului social și ca aport financiar din partea noastră. Consider că nu este necesar, deși beneficiem și noi de această majorare de capital și de investițiile din fonduri europene”.
Rezultatul votului: 11 consilieri ”pentru” (Noemi Ionescu, Roxana Gheorghe, Lorena Iordache, Costel Filip, Florin Marcu, Dan Nica, Valentin Crețu, Adina Gârbăcică, Marius Anghelescu, Liviu Briciu, Viorica Vane) și patru ”abțineri” (Livia Lupu, Liviu Davidescu, Bogdan Ene, Aron Sabo), în condițiile în care au lipsit de la această ședință consilierii Andrei Duran, Horațiu Zăgan, Cosmin Raț și viceprimarul Liviu Dumitrache.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.