Miercuri, 29 mai, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Local Câmpina. Chiar dacă mai sunt doar zece zile până la alegerile locale, unele cu o miză uriașă și în care sunt implicați aproape toți actualii aleși locali, ședința a fost una total atipică.
Pe ordinea de zi s-au aflat 14 puncte nespectaculoase - de la contractarea unor servicii juridice pentru Creșa Municipală, la schimbarea destinației unui teren, de la un PUZ, la modificarea unei hotărâri privind manifestările culturale, de la dezlipirea unor terenuri, la inventarierea și apartenența la domeniul privat a unor terenuri.
Ceea ce nu prea s-a întâmplat în acest mandat, toate proiectele au fost aprobate în unanimitate, fără nicio discuție, fără niciun comentariu și fără măcar vreo prezentare a proiectului de către inițiator.
La ședință au fost prezenți fizic 13 consilieri și online patru consilieri, absentând Roxana Gheorghe și Liviu Davidescu. În plus, ar mai fi de menționat că dintre cei 20 aleși locali (primarul și cei 19 consilieri), doar trei nu sunt implicați în apropiatele alegeri locale - Roxana Gheorghe, care nici nu a fost prezentă la ședință, Horațiu Zăgan și Aron Sabo, ambii prezenți online.
Acum, atitudinea aleșilor locali de la această ședință să fie doar liniștea de dinaintea furtunii sau campania electorală i-a epuizat în așa fel încât nu mai au putere nici să se mai certe în Consiliul Local?!
Câmpina s-a confruntat, de-a lungul timpului, cu o serie de scandaluri legate de construcții ilegale și nereguli în eliberarea autorizațiilor de construire.
CâmpinaTV.ro militează de mai multă vreme pentru acordarea de nume ale unor personalități locale unor spații publice, fie că vorbim de străzi, de piețe sau instituții.
La centrele de examinare și pe portalul Ministerului Educației au fost afișate astăzi, 20 iunie, rezultatele la prima sesiune a bacalaureatului 2025, înainte de contestații.
Pe ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local Câmpina de joi, 26 iunie, a fost introdus și un proiect de modificare a Regulamentului de funcționare al Consiliului Local.