Prin Legea 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, indemnizația primarului municipiului Câmpin, Horia Tiseanu, a fost stabilită la 9.425 lei brut, iar indemnizația viceprimarului Adrian Pițigoi, la 7.975 lei brut. Numai că, aceeași lege prevede, la Articolul 16, alineatul 2, majorarea cu 25% a indemnizațiilor primarilor și viceprimarilor din unitățile administrativ-teritoriale care implementează proiecte cu fonduri europene nerambursabile. Și astfel, indemnizația brută lunară a primarului Tiseanu a ajuns la 11.781 lei, iar cea a viceprimarului Pițigoi, la 9.969 lei (facsimil).
Interesant este faptul că doar Horia Tiseanu și Adrian Pițigoi iau bani în plus pentru că la Câmpina se derulează proiecte cu fonduri europene, nu și angajații din Primărie care muncesc efectiv pentru aceste proiecte. Să explicăm cu legea în față, dar pe românește. Dacă într-o localitate se implementează proiecte cu fonduri europene, primarul și viceprimarul primesc automat o indemnizație mărită cu 25%. În schimb, personalul din Primărie care lucrează la proiectele respective ar putea beneficia de o majorare a salariilor de bază cu până la 50% indiferent de numărul de proiecte în care este implicat doar în funcție de timpul alocat acestei activități și doar dacă majorarea respectivă poate fi recuperată din fonduri europene, adică dacă este considerată cheltuială eligibilă. Ceea ce la Câmpina, deocamdată, nu este cazul. Dacă tot iau bani pentru aceste proiecte, oare n-ar fi fost frumos din partea primarului și viceprimarului să se implice puțin mai mult și măcar să participe la discuțiile cu privire la oportunitatea accesării de fonduri europene pentru modernizarea transportului public din municipiu?!
Iată care sunt proiectele cu fonduri europene aflate în derulare la Câmpina, proiecte de care se ocupă trei angajați, dar pentru care primesc bani în plus primarul și viceprimarul, pentru că ei sunt primar și viceprimar 24 de ore din 24, nu opt ore pe zi, și au răspundere mare:
- Restaurarea, dotarea și valorificarea durabilă a patrimoniului cultural - Muzeul "B.P. Hasdeu", proiect de 4 milioane euro, aflat în faza de contractare
- Creșterea eficienței energetice în clădirile rezidențiale (reabilitare termică Bloc 12, Strada Victoriei) - faza de contractare, valoare în jur de 160.000 euro
- Creșterea eficienței energetice în Spitalul Municipal - etapa de evaluare, valoare aproximativ 5 milioane euro
- Creșterea eficienței energetice în Colegiul Tehnic "Constantin Istrati" - etapa de evaluare, valoare de aproximativ 2 milioane euro
- Sprijin pregătitor pentru elaborarea Strategiei de dezvoltare locală a municipiului Câmpina - valoare 50.000 euro, contractul de finanțare a fost semnat în septembrie 2017
- Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul Primăriei Câmpina - faza de evaluare.

Din 5 decembrie 2025, ora 23.00, s-a reluat treptat alimentarea cu apă. Primul pas. Urmează al doilea, când vor veni rezultatele analizelor bacteriologice privind potabilitatea apei din rețea. Totuși, nu trebuie să uităm că această criză nu se termină aici, de vreme ce lucrările de la Barajul Paltinu nu au fost efectuate.

După cum știți, la ședința CJSU din această seară s-a luat decizia furnizării apei începând cu ora 23.00. Vineri, 5, decembrie 2025, ora 23.00. ESZ va livra apă către HidroPrahova, o apă care poate fi folosită doar la toalete. Asta până la confirmarea potabilității de către DSP Prahova, în urma analizelor bacteriologice.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, întrunit vineri, 5 decembrie 2025, a luat decizia ca din această seară, de la ora 23.00, ESZ să înceapă furnizarea apei în rețeaua HidroPrahova. Și este vorba despre 700 km de rețea.

Într-o nouă șediță a Comitetului Local pentru Situații de Urgență Câmpina, a doua de la începerea crizei apei, s-au luat o serie de decizii privind pregătirea pentru o viitoare situație similară crizei apei pe care ne pregătim să o încheiem.