Ploile din ultimele zile i-au determinat pe organizatorii campaniei ”Câmpina curată” să ia în considerare un plan de rezervă, iar varianta agreată a fost cea a organizării unui seminar de informare, pe 5 iunie 2021, în locul deplasării în teren pentru strângera gunoaielor. Seminarul s-a desfășurat în sala mare a Casei de Cultură ”Geo Bogza” și au participat în jur de 200 de persoane care au ocupat sala în așa fel încât să fie respectată distanțarea socială. Pe scenă s-au aflat reprezentanții principalelor asociații civice care au inițiat această campanie - Clara Leica, Anca Huțu, Georgiana Moldoveanu și Florin Predescu, precum și primarul municipiului Câmpina - Alin Moldoveanu și directorul general al operatorului local de salubritate, SC Floricon Salub SRL, Florin Constantinescu.
Organizatorii au încercat și au reușit să creeze o atmosferă destinsă și un program care să nu plictisească și care să-i țină conectați pe copiii și tinerii prezenți la acțiune. Momentele cele mai atractive au fost o scurtă scenetă, o adaptare la tema campaniei "Câmpina curată", în care ”Scufița roșie” venea de la piață și împreună cu copiii din sală a trebuit să selecteze ambalajele cumpărăturilor și un scurt concurs cu întrebări privind curățenia, mai ales colectarea selectivă a deșeurilor.
De asemenea, primarul Alin Moldoveanu a insistat asupra sensibilizării și educării tuturor categoriilor de populație pentru un oraș mai curat, în vreme ce Florin Constantinescu a vorbit ceva mai aplicat despre colectarea selectivă, cu multe aspecte practice, dar a atras și atenția că ”indiferent de eforturile firmei de curățenie, este nevoie de implicarea tuturor oamenilor din oraș dacă vrem că avem o Câmpină curată”. Spre surprinderea multora, a existat chiar și un dialog cu cei prezenți în sală, mulți dintre participanți dorind să afle direct de la reprezentantul operatorului de salubritate o serie de detalii privind selectarea gunoiului, un semn încurajator că totuși lumea începe să conștientizeze importanța colectării selective a deșeurilor. (video)
Magazinele Pretty și Just Pretty din Câmpina au un numitor comun - calitatea incontestabilă a produselor.
E vară, e vremea grătarului... Așa că mulți amatori de astfel de modalități de petrecere a timpului liber sunt în căutarea de ustensile, dar și de suveniruri atât pentru ”Ea”, cât și pentru ”El”, care pot fi asociate acestei distracții. Și ce poate fi mai potrivit pentru o aniversare la grătar decât un cadou cu această tematică!
Cristina Miruna Rânceanu avea doar 21 de ani.
În Câmpina se derulează proiectul ”Calificat pentru viitor”, care presupune inclusiv stagii de practică pentru elevi la agenți economici implicați în derularea acestui proiect.