La propunerea primarului Horia Tiseanu, Consiliul Local Câmpina a aprobat noua organigramă a Primăriei și instituțiilor subordonate, iar în aceasta se regăsesc și șapte posturi noi. Se ajunge acum la un total de 300 posturi în administrația publică locală, numărul maxim de posturi permis de lege Câmpinei fiind de 304. Toate cele șapte posturi noi vor fi scoase la concurs.
Așadar, sunt două posturi noi de conducere. Primul, cel de director executiv al Direcției Juridice - o direcție care nu a existat niciodată în Primăria Câmpina, dar care va fi înființată acum și care va avea în subordine compartimentele juridic-contencios, resurse umane, îndrumare asociații proprietari și cel administrativ. Al doilea post nou de conducere este de șef serviciu, care va avea în subordine compartimente grele - cel de achiziții publice, cel de programe de finanțare, relații internaționale și protocol, cel de implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile și Centrul de Informare și Promovare Turistică.
"Ne aflăm în fața celui de-al treilea și ultimul val de fonduri europene pe care le putem accesa. Este o provocare pentru noi și trebuie să întocmim cât mai multe proiecte pentru a le depune în vederea obținerii de finanțare europeană. Practic, aceasta va fi principala misiune a noului șef de serviciu", așa a explicat primarul Horia Tiseanu necesitatea înființării noului post.
În ceea ce privește cele cinci funcții de consilier - clasa I, grad superior, acestea vor fi pentru compartimentele: buget - finanțe și contabilitate, investiții, informatic, achiziții publice, administrație publică locală. Din păcate, nici un post nou acolo unde ar fi, probabil, cea mai mare nevoie de așa ceva, la ADPP.
În total, administrația locală numără acum 300 de posturi la care se adaugă cele 193 de posturi de la Serviciul Public de Asistență Socială.

Primăria municipiului Câmpina a transmis un comunicat de presă privind stadiul lucrărilor în cadrul poiectului cu fondurie uropene derulat de HIdoPrahova privind înlocuirea și extinderea rețelei de apă și canalizare.

În ședința din 27 noiembrie 2025 a Consiliului Județean Prahova au fost prezentate oficial concluziile Raportului de audit financiar realizat de Curtea de Conturi - Camera de Conturi Prahova asupra situațiilor financiare pentru perioada 2020-2024.

În cadrul ședinței Consiliului Local Câmpina de joi seară, primarul Irina Nistor a vorbit despre continuarea lucrărilor prin HidroPrahova în cadrul proiectului european privind modernizarea și extinderea rețelei de apă și canalizare.

Polițiștii din cadrul Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au pus în executare, la data de 26 noiembrie, două mandate de percheziție domiciliară în comunele Bărcănești și Florești, la adresele unei persoane bănuite de comiterea infracțiunii de prepararea, producerea, experimentarea, deținerea, transmiterea sub orice formă, depozitarea, distrugerea, comercializarea, precum și foloisrea de articole pirotehnice din categoriile F2, F3, F4, T1, T2, P1, P2, efectuate fără drept, faptă prevăzută de Legea nr. 126/1995 privind regimul materiilor explozive.