La propunerea primarului Horia Tiseanu, Consiliul Local Câmpina a aprobat noua organigramă a Primăriei și instituțiilor subordonate, iar în aceasta se regăsesc și șapte posturi noi. Se ajunge acum la un total de 300 posturi în administrația publică locală, numărul maxim de posturi permis de lege Câmpinei fiind de 304. Toate cele șapte posturi noi vor fi scoase la concurs.
Așadar, sunt două posturi noi de conducere. Primul, cel de director executiv al Direcției Juridice - o direcție care nu a existat niciodată în Primăria Câmpina, dar care va fi înființată acum și care va avea în subordine compartimentele juridic-contencios, resurse umane, îndrumare asociații proprietari și cel administrativ. Al doilea post nou de conducere este de șef serviciu, care va avea în subordine compartimente grele - cel de achiziții publice, cel de programe de finanțare, relații internaționale și protocol, cel de implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile și Centrul de Informare și Promovare Turistică.
"Ne aflăm în fața celui de-al treilea și ultimul val de fonduri europene pe care le putem accesa. Este o provocare pentru noi și trebuie să întocmim cât mai multe proiecte pentru a le depune în vederea obținerii de finanțare europeană. Practic, aceasta va fi principala misiune a noului șef de serviciu", așa a explicat primarul Horia Tiseanu necesitatea înființării noului post.
În ceea ce privește cele cinci funcții de consilier - clasa I, grad superior, acestea vor fi pentru compartimentele: buget - finanțe și contabilitate, investiții, informatic, achiziții publice, administrație publică locală. Din păcate, nici un post nou acolo unde ar fi, probabil, cea mai mare nevoie de așa ceva, la ADPP.
În total, administrația locală numără acum 300 de posturi la care se adaugă cele 193 de posturi de la Serviciul Public de Asistență Socială.

Semnalam în urmă cu câteva zile sistarea bruscă a lucrărilor de apă și canalizare de pe Strada Orizontului din Câmpina, lucrări începute la... 29 octombrie 2025.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Prahova s-a întrunit astăzi și a adoptat o hotărâre în vederea intervenției în regim de urgență pentru executarea unor lucrări la Barajul Paltinu.

În cadrul operațiunii JUPITER, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și Inspectoratului General al Poliției Române, polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova, sub supravegherea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Prahova, au pus în executare, la data de 6 noiembrie, 15 mandate de percheziție, în județul Prahova, la adresele unor persoane cercetate pentru comiterea infracțiunii de evaziune fiscală.

Polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală Drajna au dispus, la data de 5 noiembrie, măsura reținerii pentru 24 de ore față de un minor bănuit de comiterea unei tentative la infracțiunea de viol.