Pe râul Doftana, despre care s-a discutat atât de mult în ultima vreme, în contextul crizei apei prin care au trecut Câmpina și alte localități din zonă, se află mai multe poduri.
Unul dintre cele mai vechi, poate chiar cel mai vechi, construit la începutul secolului trecut, este cel de la Zorile, aflat la numai câțiva metri de mult mai celebrul pod feroviar, care lega Câmpina de Telega și care a fost închis în anul 1980.
Podul rutier nu se simte nici el prea bine... Este destul de îngust, cu greu făcându-și loc două mașini, din sensuri opuse. De asemenea, este destul de șubred...
În anul 2008 a fost reabilitat, dar fără prea mare succes mai ales la partea de rezistență. Mai mult, în anul 2020 s-au alocat fonduri pentru proiectarea unui nou pod rutier între Câmpina și Telega. Nu s-a mai întâmplat nimic...
În schimb, un cititor CâmpinaTV.ro ne-a transmis mai multe fotografii și ne-a prezentat situația acestui pod, starea sa de degradare fiind foarte avansată - fierul este măcinat, ca și tencuiala și rosturile, iar, poate cel mai grav, sunt multe puncte unde au apărut fisuri și chiar crăpături.
Avem un pod, ce facem cu el?!
Citește cele mai noi știri locale publicate pe CâmpinaTV.ro! Te invităm să devii membru al grupului nostru de Facebook - CâmpinaTV și grupului de Whatsapp (mesaj la 0733.388.425).
Fii parte a comunității CâmpinaTV.ro!

HidroPrahova a publicat o situație actualizată a furnizării apei în municipiul Câmpina și în celelalte localități afectate de criza apei. Iată situația duminică, la ora 20.00:

Barajele din România au devenit subiectul unui val de controverse și teorii conspiraționiste.

Surparea de teren de sub DN1, în zona Comarnic, a fost duminică subiectul unei vizite pe teren a președintelui Consiliului Județean, Virgiliu Nanu.

Consiliul Județean Prahova a transmis un comunicat privind analiza apei din zona Câmpina.