În aceste zile, Primăria Câmpina trimite notificări mai multor persoane din municipiu cu privire la lămurirea neconcordanțelor între numărul membrilor din gospodărie și numărul membrilor pentru care s-a încheiat contract cu Floricon Salub în respectiva familie.
Așa cum am scris cu altă ocazie, la nivelul lunii februarie a acestui an, 21.025 persoane aveau contracte pentru ridicarea gunoiului menajer, adică în jur de 60% din populaţia Câmpinei. Prin aceste notificări trimise cetățenilor, administrația locală dorește să crească acest procent undeva aproape de 90%, dacă nu se poate mai mult. Persoanele care nu se prezintă la Floricon Salub pentru încheierea contractului de salubritate vor fi obligate la plata unei taxe de 20,64 lei/membru de familie/lunar, taxă aprobată de Consiliul Local Câmpina în cursul anului 2015.
Ar mai trebui spus un lucru – evidențele Primăriei nu sunt foarte corecte, apărând în baza de date persoane decedate și nu recent, ci cu mai mulți ani în urmă. Este cam aceeași situație ca la listele electorale pe care apar persoane decedate sau care s-au mutat din localitate de ani buni. Au fost mai multe astfel de cazuri, de aceea cel mai bine ar fi să lămuriți această situație pentru a nu vă trezi că sunteți obligați să plătiți degeaba taxa de salubritate.

Luni, 8 decembrie 2025, de la ora 16.00, în curtea Poliției Locale Câmpina va funcționa un centru fix de distribuție a apei potabile îmbuteliate.

”În această dimineață, sistemul operat de Hidro Prahova este complet amorsat, iar apa circulă în toate cele 13 localități afectate de oprirea furnizării de vinerea trecută”, se arată într-un comunicat al Consiliului Județean Prahova.

Reluarea furnizării apei la nivelul municipiului Câmpina se face treptat, mai ales după ce au fost o serie de probleme cu avariile la rețeaua învechită.

Pe râul Doftana, despre care s-a discutat atât de mult în ultima vreme, în contextul crizei apei prin care au trecut Câmpina și alte localități din zonă, se află mai multe poduri.