În aceste zile, Primăria Câmpina trimite notificări mai multor persoane din municipiu cu privire la lămurirea neconcordanțelor între numărul membrilor din gospodărie și numărul membrilor pentru care s-a încheiat contract cu Floricon Salub în respectiva familie.
Așa cum am scris cu altă ocazie, la nivelul lunii februarie a acestui an, 21.025 persoane aveau contracte pentru ridicarea gunoiului menajer, adică în jur de 60% din populaţia Câmpinei. Prin aceste notificări trimise cetățenilor, administrația locală dorește să crească acest procent undeva aproape de 90%, dacă nu se poate mai mult. Persoanele care nu se prezintă la Floricon Salub pentru încheierea contractului de salubritate vor fi obligate la plata unei taxe de 20,64 lei/membru de familie/lunar, taxă aprobată de Consiliul Local Câmpina în cursul anului 2015.
Ar mai trebui spus un lucru – evidențele Primăriei nu sunt foarte corecte, apărând în baza de date persoane decedate și nu recent, ci cu mai mulți ani în urmă. Este cam aceeași situație ca la listele electorale pe care apar persoane decedate sau care s-au mutat din localitate de ani buni. Au fost mai multe astfel de cazuri, de aceea cel mai bine ar fi să lămuriți această situație pentru a nu vă trezi că sunteți obligați să plătiți degeaba taxa de salubritate.

În municipiul Câmpina vor fi deschise, sâmbătă și duminică, trei centre pentru distribuția către populație a apei potabile îmbuteliate.

Premierul Ilie Bolojan a susținut un briefing de presă la Palatul Victoria, imediat după ședința de Guvern.

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.