În aceste zile, Primăria Câmpina trimite notificări mai multor persoane din municipiu cu privire la lămurirea neconcordanțelor între numărul membrilor din gospodărie și numărul membrilor pentru care s-a încheiat contract cu Floricon Salub în respectiva familie.
Așa cum am scris cu altă ocazie, la nivelul lunii februarie a acestui an, 21.025 persoane aveau contracte pentru ridicarea gunoiului menajer, adică în jur de 60% din populaţia Câmpinei. Prin aceste notificări trimise cetățenilor, administrația locală dorește să crească acest procent undeva aproape de 90%, dacă nu se poate mai mult. Persoanele care nu se prezintă la Floricon Salub pentru încheierea contractului de salubritate vor fi obligate la plata unei taxe de 20,64 lei/membru de familie/lunar, taxă aprobată de Consiliul Local Câmpina în cursul anului 2015.
Ar mai trebui spus un lucru – evidențele Primăriei nu sunt foarte corecte, apărând în baza de date persoane decedate și nu recent, ci cu mai mulți ani în urmă. Este cam aceeași situație ca la listele electorale pe care apar persoane decedate sau care s-au mutat din localitate de ani buni. Au fost mai multe astfel de cazuri, de aceea cel mai bine ar fi să lămuriți această situație pentru a nu vă trezi că sunteți obligați să plătiți degeaba taxa de salubritate.

Criza apei continuă la Câmpina și în alte localități din Prahova și Dâmbovița, peste 120.000 oameni fiind afectați.

În noaptea de duminică spre luni, la Câmpina a ajuns primul transport cu apă potabilă îmbuteliată, care va fi distribuită populației începând cu 1 Decembrie.

În urma ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, desfășurată duminică, s-a decis ca ISU Prahova să asigure transportul și distribuirea apei menajere - interzisă consumului uman, utilizând cele patru autocisterne de 9.000 de litri aflate în dotarea inspectoratului.

Într-un mesaj postat pe o rețea de socializare, premierul Ilie Bolojan a anunțat măsuri privind criza apei din Prahova și Dâmbovița, municipiul Câmpina fiind direct afectat.