Autoritățile locale, județene și centrale sunt obligate, prin Legea 153/2017, să publice la sediul propriu și pe pagina de internet, salariile brute, indemnizațiile și orice alte drepturi acordate angajaților. Iar acest lucru trebuie făcut de două ori pe an, la 31 martie și la 30 septembrie. Ei bine, Primăria Câmpina a publicat aceste informații pe propriul site, dar nu într-un capitol numit "transparența veniturilor de natură salarială", așa cum se întâmplă la alte instituții, ci în secțiunea "Organigramă", acolo unde probabil nu s-ar gândi (aproape) nimeni să caute.
Salariile angajaților din Primăria Câmpina și Poliția Locală au fost majorate în două etape. Prima dată de la 1 iulie 2017, odată cu intrarea în vigoare a Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fondurile publice, iar a doua oară începând cu 1 ianuarie 2018, odată cu majorarea salariului minim brut pe economie de la 1.450 lei la 1.900 lei. Vă reamintim că, salariile de bază din administrația locală se stabilesc prin înmulțirea unor coeficienți prevăzuți de lege cu salariul minim brut pe economie. Prima majorare, cea de anul trecut, a fost importantă, salariile crescând considerabil, în timp ce a doua majorare a fost de 8%. Aveți lista salariilor în facsimilele atașate acestui articol. Sunt salariile brute, iar pentru a aflat netul trebuie să scădem 35% contribuții sociale și 10% impozitul pe venit.
Se mai impune o precizare. Angajații celorlalte instituții publice din subordinea administrației locale, cu excepția Poliției Locale, nu au beneficat de majoarea din iulie 2017. Salariile lor cu crescut cu 25% de la 1 ianuarie 2018.

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.