Dacă și consilierii locali ai municipiului Câmpina au început să fie deranjați de o serie de aspecte pe care noi le semnalăm de mai mult timp, atunci înseamnă că într-adevăr lucrurile sunt grave.
Nu mai departe de miercuri, 31 iulie 2024, la finalul ședinței ordinare a Consiliului Local, consilierul Valentin Crețu a ridicat problema parcării de pe Strada 1 Mai, o parcare, teoretic, cu plată, care a devenit un adevărat depozit pentru comercianții din piață.
”În privința parcărilor cu plată nu se mai întâmplă nimic în oraș. Mare parte din parcarea de pe 1 Mai și Caragiale, din spatele pieței, a devenit un loc de depozit. E adevărat că bani nu se mai cer demult, că ba nu avem casier, ba nu avem... ce nu avem. Totuși, locurile de parcare sunt ocupate 50% de niște dube, zi de zi. Aceleași, zi de zi. Aș vrea ca în proxima ședință a Comisiei de Siguranță a Circulației să luați în discuție și acest aspect. Trebuie să punem un pic de ordine și să nu mai organizăm depozite pe domeniul public, mai ales în zonele unde avem nevoie mare de locuri de parcare!”, a spus Valentin Crețu în plenul ședinței Consiliului Local.

Consiliul Județean Prahova anunță restricționarea circulației pe DN1, în zona km 69+925 (Movila Vulpii), pentru execuția lucrărilor de refacere a infrastructurii trecerii la nivel cu calea ferată. Măsura este valabilă în perioada 24 noiembrie 2025, ora 10.00 - 27 noiembrie 2025, ora 12.00.

Discuțiile pe proiecte din cadrul Consiliului Local Câmpina au devenit din ce în ce mai rare, iar atunci când sunt, calitatea lor este din ce în ce mai scăzută...

Asociația Câmpina Curată a lansat petiția "NU JUMULIȚI GÂSCA!", o denumire care ar putea suna amuzant dacă n-ar fi vorba de banii și viitorul firmelor românești.

După o pauză forțată de aproape zece zile, muncitorii au revenit la lucru pe Strada Orizontului, în proiectul derulat de HidroPrahova pentru reabilitarea și extinderea rețelei de apă și canalizare din Câmpina.