S-a supărat Eliro pe noi, iar Primăria Câmpina îi ia apărarea

Social (Categoria articolului)

Reprezentanții societății Eliro s-au supărat rău de tot pe noi pentru că am scris despre miliardul pe care administrația locală îl alocă de la bugetul Câmpinei pentru subvenționarea transportului public. Nu ne-au trimis drept la replică, nu ne-au dat în judecată. În schimb, s-au plâns la Primărie. Și ce face Primăria Câmpina? Ne trimite un comunicat cu "precizări". Ne spune că "informațiile prezentate nu sunt adevărate", dar confirmă suma de 108.000 lei pentru subvenționarea transportului public.

În facsimil, aveți comunicatul integral al Primăriei Câmpina, pe care îl puteți studia cu atenție. Aici aveți articolul care i-a supărat pe reprezentanții Eliro: Un miliard lei vechi pentru Eliro, subvenție de la bugetul Câmpinei

Care este, de fapt, problema? Eliro susține că firma nu este subvenționată de la bugetul local și că, de fapt, subvenția este acordată pentru transportul public. Adică se subvenționează biletele pentru mai multe categorii de populație. Corect, exact asta am scris și noi. Scrie foarte clar în articolul nostru. Numai cine se simte cu musca pe căciulă nu pricepe. Dar banii tot la Eliro se duc și asta este ceea ce încercăm noi să demonstrăm și ceea ce deranjează firma în cauză. Eliro este singura societate care asigură transportul public de persoane pe traseele interne din Câmpina. Banii de la buget nu se dau direct firmei, pentru că nici nu ar permite legea. În schimb este subvenționat transportul public, adică sunt subvenționate biletele. Beneficiarii se duc la Primărie, își ridică biletele acelea speciale, circulă cu ele, le dau șoferilor, aceștia le dau mai departe firmei, iar Primăria decontează respectivele bilete către Eliro (nu așa cum eronat scrie în comunicatul Primăriei). Și pentru treaba asta, în 2016, s-au alocat 108.000 lei de la bugetul local. Sumă pe care Primăria o recunoaște, sumă care apare în bugetul local, o sumă pe care nu am inventat-o noi, dar pe care o considerăm foarte mare având în vedere categoriile restrânse de beneficiari din municipiu care circulă pe traseele interne (de la sediul Emon spre Cimitirul "Învierea lui Lazăr", spre Spitalul Voila, spre Captare-Spital Voila și, bineînțeles, retur).

 

6726 vizualizari
9

Comentarii

Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  • Carolina 01.02.2016 21:49 Tiseanu demonstreaza inca o data ca este mana in mana cu Eliro, adica cu PSD! Nu este de domeniul evidentei ca toti banii din subventionarea biletelor ajung la Eliro? Ca doar nu da primaria vreun ban in mana celor care merg cu microbuzele acestei firme. Da firmei! Este extrem de deranjant ca incearca sa ne prosteasca pe toti dar sa nu aiba o surpriza la alegeri si sa se trezeasca Tiseanu cu voturi cam cate incap intr-un microbuz de la Eliro!!!
  • Ana Maria 01.02.2016 22:36 Normal ca Primaria ia apararea firmei! L-ati vazut in ultima vreme pe Tiseanu sa ia apararea campinenilor sau acestui oras? Ia apararea firmelor, fie ca sunt de transport, fie ca sunt de asfaltare sau de orice altceva. Oare de ce?!
  • Elena 01.02.2016 22:42 Ar fi corect ca noi cetatenii , sa stim cum s-a ajuns la aceasta suma. Sa stim cate persoane beneciciaza de a ceasta facilitate. Nu cred ca o persoana cu handicap se deplaseaza prea des cu mijloacele de transport respective si nici nu cred ca pe Voila de ex. ar fi prea multi beneficiari.Deci, cum s-a anuns la suma respectiva?
  • dan 02.02.2016 06:37 Dacă facem un calcul simplu rezultă că 100 de persoane beneficiază zilnic de subvenție. Hmmm, având în vedere categoriile beneficiare și traseele, cred că mai trebuie *săpat* ca să se justifice suma.
  • Marius F 02.02.2016 10:30 Ok,se pare ca suntem la curent si noi plecati pe alte meleaguri care e anumite combinatii,tinute prin sertare si care se vorbesc pe la colturi.Ce avantaje sunt intre Eliro si cei din Baicoi de maxi sunt noi si la Campina cad fiarele.La Cord la fel.Pe Adunati,Sotrile,Bustenari de ce nu baga autocar ca la...Cornu.La fel de deplorabile la Ave sunt masinile la Floresti,Filipesti,Magureni,Targoviste(Atyc).Inainte de a veni patronii soc cu pretentii ca rca ca piese sa circule cu marfa proprie.Oare cei de la Rar inchid ochii?
  • M. Stoian 02.02.2016 11:11 Sunt foarte curioasa sa aflu cum a permis primaria Campina majorarea tarifului de transport pe ruta Gara Campina-Banesti de la 2,5 lei la 3,0 lei desi pretul carburantului a scazut?
  • ana nedelcu 02.02.2016 23:22 Toti sunt niste nemernici. In situatia in care benzina se duce in jos, au nuste hirburi de masini ei ridica pretul. Am circulat in toata tara, avem cele mai mari preturi din tara. Nu le este rusine consilierilor , primarului , viceprimarului. Nu au cum sa stie pt. ca ei nu merg cu microbuzul. Ar fi cazul sa se mai dea jos din masini . Sa se gindeasca , este an electoral, oamenii s-au mai desteptat.
  • Admin 03.02.2016 10:35 Comentariile care includ jigniri și amenintari la adresa noastra nu le publicam. In schimb, le vom anexa la plangerea pe care o vom depune la Inspectoratul Judetean de Politie Prahova. Sa stiti că, desi comentariile sunt semnate cu nume fictive, poate fi identificat serverul de pe care au fost trimise si apoi s-ar putea ajunge si la expeditor. Va spunem inca o data, daca am scris lucruri neadevarate, ne puteti actiona in instanta. Dati-ne in judecata si vom vedea cine castiga!
  • Fost sofer 02.01.2018 14:33 Am crezul ca fac si eu o branza angajandu-ma la ei.Am stat aproape un an si am plecat in Anglia.Pretentii mari pentru un orasel precum Campina.Presiuni de la sefi ca fentam camera,ca dam bilete refolosite,acuze ca furam motorina.Acum lucrez tot in domeniu pe autobuz etajat,imbracat la 4 ace,platit cu 1400 lire lunar.

Social

2322 vizualizari
21 ian. 2021 19:17

Vântul schimbării directorilor de școli nu afectează Câmpina

1 comentarii

Aproximativ 1.000 de directori de grădinițe, școli gimnaziale și licee din țară au fost schimbați în luna ianuarie 2021 în mai multe județe ale țării, inclusiv în Prahova, demers care a creat numeroase nemulțumiri în teritoriu. După cum a anunțat Ministerul Educației, este vorba despre directori numiți pe post cu detașare, iar inspectoratele școlare din județele respective i-au schimbat din funcții pentru că le-a încetat detașarea. Au fost înlocuiți cu alte persoane până la organizarea concursului pentru ocuparea postului.

2617 vizualizari
20 ian. 2021 19:43

Primarii municipiilor au obținut de la Guvern promisiunea degrevării bugetelor locale de o serie de cheltuieli

Asociația Municipiilor din România, structură din care face parte și Câmpina, primarul Alin Moldoveanu fiind și membru în Comitetul Director al AMR, a reușit să obțină de la Guvern promisiunea rezolvării unor probleme astfel încât bugetele locale să fie degrevate de anumite cheltuieli. De asemenea, Guvernul a acceptat propunerea AMR de transferare a unor bunuri (imobile și terenuri) din domeniul public sau privat al statului, către autoritățile locale.

Alte stiri recente

7 vizualizari
22 ian. 2021 17:04

Accident în Câmpina. Patru mașini implicate, două garduri afectate, iar unul dintre șoferi a ajuns la spital

Pe Strada Constantin Stere din Câmpina a avut loc vineri după-amiază, în jurul orei 16.30, un accident rutier destul de grav, în care au fost implicate patru autoturisme, au fost avariate două garduri, iar unul dintre șoferi a ajuns la spital.

1731 vizualizari
22 ian. 2021 12:08

Proiect legislativ pentru trecerea în proprietatea Câmpinei a terenurilor pe care se află calea ferată din interiorul municipiului

La începutul lunii decembrie 2020, Primăria Câmpina a transmis o adresă Parlamentului României prin care își exprima dorința de a prelua terenurile pe care se află calea ferată din interiorul municipiului având în vedere faptul că aceasta a fost scoasă din uz de mai mulți ani. Pe 12 ianuarie 2021, la Biroul Permanent al Senatului a fost depus un proiect de lege, inițiat de senatorul prahovean Laura Fulgeanu Moagher, privind transmiterea terenului respectiv din domeniul public al statului și administrarea Ministerului Transporturilor, prin CFR SA, în domeniul public al municipiului Câmpina.