Pe Bulevardul Carol I din municipiul Câmpina, chiar la intrarea în curtea Muzeului Memorial "Nicolae Grigorescu", a apărut această gaură în trotuar, un adevărat pericol pentru trecători. Locuitorii din zonă spun că sunt aproape trei săptămâni de când capacul din fontă a dispărut, a fost pusă provizoriu o placă din beton care s-a spart, iar gaura din asfalt nu o vede nimeni, nici măcar detectivul angajat de Primăria Câmpina.
Ceea ce vedeți în imagini este un canal de canalizare la care ar fi trebuit să se realizeze branșamentele proprietăților din vecinătate. Sunt mai multe astfel de tuburi introduse odată cu rețeaua de canalizare, în timpul lucrărilor din 2014-2015, în cadrul proiectului derulat prin HidroPrahova. Branșamentele la rețea nu au mai fost realizate, pentru că, după cum bine știm cu toții, canalizarea nu este funcțională. Iar tuburile respective au fost acoperite cu capace din fontă, capace care dispar periodic, situația de la Muzeul Grigorescu nefiind singulară. Acolo unde dispar, HidroPrahova acoperă găurile cu câte o placă din beton. Dar se mai întâmplă ca plăcile să se deplaseze la trecerea unor mașini sau chiar să se spargă, cum este cazul de față. La rugămintea cititorilor noștri, semnalăm această situație și sperăm să se ia măsurile corespunzătoare. Se pare că detectivul de la Breaza, angajat de administrația locală, are alte atribuții, probabil mult mai importante, așa că îi dăm și lui o mână de ajutor...

În perioada 17 – 23 noiembrie 2025, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au acționat conform Programului European al Organizațiilor Polițiilor Rutiere – ROADPOL, pentru verificarea legalității efectuării transportului de mărfuri și persoane.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.