CONTACT
https://www.matosimobiliare.ro/
https://sanconfind.ro/
https://www.soceram.ro/

Marți, 19, și miercuri, 20 martie, se închide DN1 pentru demolarea podului feroviar. Tot traficul rutier sub 3,5 tone va fi deviat prin Câmpina

- Actualitate -

Marți, 19, și miercuri, 20 martie, se închide DN1 pentru demolarea podului feroviar. Tot traficul rutier sub 3,5 tone va fi deviat prin Câmpina

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Inspectoratul General al Poliției Române au decis închiderea DN1 între Bănești și Cornu pentru demolarea podului de cale ferată spre Câmpinița peste râul Prahova și peste DN1.

Închiderea DN1 se va face de marți, 19 martie, ora 00.00, până miercuri, 20 martie, ora 24.00, pe sectorul de drum cuprins între km 89+450 și 94+650. Pentru întreaga perioadă, devierea traficului rutier sub 3,5 tone se va realiza prin Câmpina: Calea Dacia - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Carol I - ieșire spre Cornu. Traficul greu va avea rute alternative Ploiești - Cheia - Brașov sau Ploiești - Moroieni - Sinaia.
Licitația pentru demolarea podului a fost câștigată de două firme din București - Infra System Proiect și Betarmex SRL, valoarea contractului fiind de 5,1 milioane lei fără TVA. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie. 


14 Mar 2024 16:19 10120 vizualizari


Comentarii






  • 16.03.2024 15:06 El Puerco Scriitorul mesajului anterior are dreptate, companiile Infra System Proiect și Betarmex SRL sunt de constructii nu de demolari pirotehnice. Nu m-am uitat la profilul lor inainte de a scrie mesajul. Infra System are 7 angajati si o cifra de afaceri din 2022 de 454000 EU...Compania INFRA SYSTEM PROIECT SRL iși desfășoară activitatea in domeniul Constructii, Lucrari de constructii pentru infrastructura rutiera, avand un istoric de aproximativ 15 ani. Betarmex SRL are 4 lucratori cu un profit de 497000 RON expertizare, proiectare si consultanta in constructii, Domeniu de activitate :Poduri, Drumuri, Construcţii industriale şi civile, lucrări edilitare şi hidrotehnice......potrivit la websitul lor... Ambele companii mi se par necalificate pentru lucrarea asta, sectiunile podulu deasupra la DN1 se pot muta cu macaraua dar cele peste raul Prahova sunt mai dificile pentru sunt mai lungi si raul nu este stabil pentru a suporta greutatea macaralei si a sectiunii de pod. Sa speram ca vin si preotii pe acolo si sa faca o slujba inainte de inceperea demolarii.
  • 15.03.2024 23:58 Pt. El Puerco CINE spune ca se va demola prin detonare, UNDE ati gasit dvs informatia ? Ultima oara se vorbea de demontare, si asa ar fi cel mai firesc, ca si costurile sunt mai reduse si deranjul mai putin. De altfel, pentru punerea in siguranta a traficului de pe DN1 stie orice specialist ca era suficienta demontarea celor doua travei care se sprijina pe pilonul cu pricina, si asta reiese chiar din studierea expertizelor. Numai ca, ce sa vezi, onorabilii de la CFR (sa-si fi bagat coada si autoritatile judetene cumva ?) au pus de-un cadou pentru amicii lor de la Infra System si Betarmex - ca tot se cheltuie banul public, de ce sa ia saracutele firme doar cateva zeci de mii de lei pentru ridicarea cu macaraua a doua travei din beton, in loc sa demoleze intregul pod, cu tot cu pilonii si elementele care-s departe de DN1, si sa ia astfel 5 milioane, daca tot se poate ? Ca oricum, de banul public nu-i pasa nimanui - si nici ca i-a pasat, bineinteles, de atatea luni de cand s-au anuntat licitatia si contractul...
  • 15.03.2024 14:31 El Puerco Le trebuie cel putin o zi pentru a pregati podul pentru detonare. Calculeaza cantitatea de explozivi si ce fel sa foloseasca bazat pe tipul de material si grosimea podului, daca pune prea mult o sa zboare schije peste tot iar daca e prea putin o sa distruga podul doar partial. La pilonul care sustine podul trebuie sa ii faca o gaura la baza in directia in care vrea sa cada, facute gauri prin el unde se plaseaza explozivii, pachete de TNT, RDX pentru explozii care taie metalele sau det cord. Liniile ferate trebuie luate, trebuie facute gauri in structura podului si umplute cu explozivi, plasate la inceputul podului pe mal, la ambele sectiuni pentru a distruge punctele de sustinere precum si la mijloc si unde sectiunile se intinlesc si se sprijinesc pe pilon. Detonarea este cea mai importanta parte pentru ca nu totul explodeaza in acelasi timp. E un decalaj de milisecunde intre explozii Primul trebuie ca pilonul sa fie distrus dupa care punctele de sustinere de pe ambele maluri urmate de mijlocul podului de la fiecare sectiune. Pilonul trebuie acoperit cu un material rezistent la explozii sa opreasca schjele si pietrele care o sa zboare in timpul exploziei. Sa speram ca sa nu reparam si DN1 dupa asta. Demolarea este un lucru, curatenia este alta, o sa dureza mai mult.
  • 15.03.2024 08:02 Corina Ar fi fain și o filmare cu demolarea
1497 vizualizari 15 Nov 2025 14:31 Protest pe DN1. Locuitorii din Bănești au cerut CNAIR: „Vrem măsuri, nu promisiuni!”

Protest pe DN1. Locuitorii din Bănești au cerut CNAIR: „Vrem măsuri, nu promisiuni!”

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.

citeste mai mult
367 vizualizari 15 Nov 2025 08:46 Câmpina ar putea adera la un organism județean de promovare a turismului

Câmpina ar putea adera la un organism județean de promovare a turismului

Consiliul Județean Prahova intenționează înființarea Organizației de Management al Destinației Județul Prahova, un organism care ar avea ca principal scop promovarea județului ca destinație turistică.

citeste mai mult
2151 vizualizari 14 Nov 2025 18:38 Două locuințe au fost mistuite de flăcări într-o comună din Prahova

Două locuințe au fost mistuite de flăcări într-o comună din Prahova

La locul evenimentului - satul Brătășanca, din comuna Filipeștii de Târg - au fost mobilizate forțe și mijloace din cadrul Detașamentelor 1 și 2 Ploiești, fiind vorba despre patru autospeciale de stingere cu apă și spumă și un echipaj de prim ajutor SMURD. 

citeste mai mult
5872 vizualizari 14 Nov 2025 18:19 DN1 va fi închis în perioada 24-28 noiembrie 2025, zona Movila Vulpii

DN1 va fi închis în perioada 24-28 noiembrie 2025, zona Movila Vulpii

După o oarecare bâlbâială la nivelul factorilor de decizie din Prahova, totuși, DN1 se va închide în perioada 24-28 noiembrie, pentru lucrări la trecerea de cale ferată peste DN1 de la Movila Vulpii.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV