CONTACT
https://sanconfind.ro/
http://floricon.ro/
https://www.soceram.ro/

Marți, 19, și miercuri, 20 martie, se închide DN1 pentru demolarea podului feroviar. Tot traficul rutier sub 3,5 tone va fi deviat prin Câmpina

- Actualitate -

Marți, 19, și miercuri, 20 martie, se închide DN1 pentru demolarea podului feroviar. Tot traficul rutier sub 3,5 tone va fi deviat prin Câmpina

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Inspectoratul General al Poliției Române au decis închiderea DN1 între Bănești și Cornu pentru demolarea podului de cale ferată spre Câmpinița peste râul Prahova și peste DN1.

Închiderea DN1 se va face de marți, 19 martie, ora 00.00, până miercuri, 20 martie, ora 24.00, pe sectorul de drum cuprins între km 89+450 și 94+650. Pentru întreaga perioadă, devierea traficului rutier sub 3,5 tone se va realiza prin Câmpina: Calea Dacia - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Carol I - ieșire spre Cornu. Traficul greu va avea rute alternative Ploiești - Cheia - Brașov sau Ploiești - Moroieni - Sinaia.
Licitația pentru demolarea podului a fost câștigată de două firme din București - Infra System Proiect și Betarmex SRL, valoarea contractului fiind de 5,1 milioane lei fără TVA. Conform caietului de sarcini, durata lucrărilor este estimată la cinci luni pentru execuție – demolare prin explozie. 


14 Mar 2024 16:19 9924 vizualizari


Comentarii






  • 16.03.2024 15:06 El Puerco Scriitorul mesajului anterior are dreptate, companiile Infra System Proiect și Betarmex SRL sunt de constructii nu de demolari pirotehnice. Nu m-am uitat la profilul lor inainte de a scrie mesajul. Infra System are 7 angajati si o cifra de afaceri din 2022 de 454000 EU...Compania INFRA SYSTEM PROIECT SRL iși desfășoară activitatea in domeniul Constructii, Lucrari de constructii pentru infrastructura rutiera, avand un istoric de aproximativ 15 ani. Betarmex SRL are 4 lucratori cu un profit de 497000 RON expertizare, proiectare si consultanta in constructii, Domeniu de activitate :Poduri, Drumuri, Construcţii industriale şi civile, lucrări edilitare şi hidrotehnice......potrivit la websitul lor... Ambele companii mi se par necalificate pentru lucrarea asta, sectiunile podulu deasupra la DN1 se pot muta cu macaraua dar cele peste raul Prahova sunt mai dificile pentru sunt mai lungi si raul nu este stabil pentru a suporta greutatea macaralei si a sectiunii de pod. Sa speram ca vin si preotii pe acolo si sa faca o slujba inainte de inceperea demolarii.
  • 15.03.2024 23:58 Pt. El Puerco CINE spune ca se va demola prin detonare, UNDE ati gasit dvs informatia ? Ultima oara se vorbea de demontare, si asa ar fi cel mai firesc, ca si costurile sunt mai reduse si deranjul mai putin. De altfel, pentru punerea in siguranta a traficului de pe DN1 stie orice specialist ca era suficienta demontarea celor doua travei care se sprijina pe pilonul cu pricina, si asta reiese chiar din studierea expertizelor. Numai ca, ce sa vezi, onorabilii de la CFR (sa-si fi bagat coada si autoritatile judetene cumva ?) au pus de-un cadou pentru amicii lor de la Infra System si Betarmex - ca tot se cheltuie banul public, de ce sa ia saracutele firme doar cateva zeci de mii de lei pentru ridicarea cu macaraua a doua travei din beton, in loc sa demoleze intregul pod, cu tot cu pilonii si elementele care-s departe de DN1, si sa ia astfel 5 milioane, daca tot se poate ? Ca oricum, de banul public nu-i pasa nimanui - si nici ca i-a pasat, bineinteles, de atatea luni de cand s-au anuntat licitatia si contractul...
  • 15.03.2024 14:31 El Puerco Le trebuie cel putin o zi pentru a pregati podul pentru detonare. Calculeaza cantitatea de explozivi si ce fel sa foloseasca bazat pe tipul de material si grosimea podului, daca pune prea mult o sa zboare schije peste tot iar daca e prea putin o sa distruga podul doar partial. La pilonul care sustine podul trebuie sa ii faca o gaura la baza in directia in care vrea sa cada, facute gauri prin el unde se plaseaza explozivii, pachete de TNT, RDX pentru explozii care taie metalele sau det cord. Liniile ferate trebuie luate, trebuie facute gauri in structura podului si umplute cu explozivi, plasate la inceputul podului pe mal, la ambele sectiuni pentru a distruge punctele de sustinere precum si la mijloc si unde sectiunile se intinlesc si se sprijinesc pe pilon. Detonarea este cea mai importanta parte pentru ca nu totul explodeaza in acelasi timp. E un decalaj de milisecunde intre explozii Primul trebuie ca pilonul sa fie distrus dupa care punctele de sustinere de pe ambele maluri urmate de mijlocul podului de la fiecare sectiune. Pilonul trebuie acoperit cu un material rezistent la explozii sa opreasca schjele si pietrele care o sa zboare in timpul exploziei. Sa speram ca sa nu reparam si DN1 dupa asta. Demolarea este un lucru, curatenia este alta, o sa dureza mai mult.
  • 15.03.2024 08:02 Corina Ar fi fain și o filmare cu demolarea
303 vizualizari 22 May 2025 20:02 663 locuri disponibile în liceele câmpinene pentru admiterea 2025

663 locuri disponibile în liceele câmpinene pentru admiterea 2025

Liceele câmpinene pun la dispoziția absolvenților de clasa a VIII-a, în acest an, 663 locuri din care 520 locuri la învățământul de zi, 120 locuri la învățământul profesional de stat cu durata de trei ani și 23 locuri la învățământul dual.

citeste mai mult
428 vizualizari 22 May 2025 13:31 Până pe 24 iunie se pot depune proiecte la Primăria Câmpina pentru finanțarea prin Legea 350

Până pe 24 iunie se pot depune proiecte la Primăria Câmpina pentru finanțarea prin Legea 350

Primăria Municipiului Câmpina ne-a transmis următorul anunț privind proiectele pentru care se alocă în baza Legii 350/2005. Este vorba despre proiectele derulate de asociații și fundații în diverse domenii.

citeste mai mult
2548 vizualizari 21 May 2025 22:31 Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia, a ajuns la Câmpina, dar nu în arestul preventiv al Poliției, ci la... urgențe

Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia, a ajuns la Câmpina, dar nu în arestul preventiv al Poliției, ci la... urgențe

După decizia Curții de Apel Ploiești, care a respins contestația primarului orașului Sinaia, Vlad Oprea, privind măsura arestării preventive, Poliția a transmis că pune în executare mandatul de arestare preventivă pentru 30 zile.

citeste mai mult
2062 vizualizari 21 May 2025 19:30 HidroPrahova a semnat un contract de peste 265 milioane lei pentru rețelele de apă și canalizare din Băicoi, Scorțeni, Bănești și Telega

HidroPrahova a semnat un contract de peste 265 milioane lei pentru rețelele de apă și canalizare din Băicoi, Scorțeni, Bănești și Telega

HidroPrahova a anunțat semnarea unui nou contract de execuție rețele de alimentare cu apă și canalizare în localitățile Băicoi, Scorțeni, Bănești și Telega, contract în valoare de 265.279.622,88 lei.

citeste mai mult
Actualitate Politică Social Eveniment Interviuri Sănătate Editorial Sport Anunțuri Joburi Turism

Termeni și condiții - Politica de confidențialitate - Politica cookies
© 2025 Câmpina TV