Operatorul de apă și canal HidroPrahova anunță că a activat Comitetul de acțiune pentru situații de urgență la nivelul întregii societăți, pentru stabilirea măsurilor suplimentare necesare privind derularea activității în condiții de siguranță, în contextul creșterii incidenței cumulate a virusului SARS-CoV-2.
“Potrivit hotărârii adoptate în cadrul Comitetului de acțiune pentru situații de urgență, pe lângă o serie de măsuri de ordin intern, s-a stabilit ca începând cu data de 26 octombrie 2021, pe o perioadă nedeterminată, accesul în sediile HidroPrahova să fie permis exclusiv vizitatorilor care îndeplinesc una din următoarele condiții, conform prevederilor legale incluse în HG 1090/06.10.2021, modificată prin HG 1161/25.10.2021:
- fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și au 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare (dovedită cu certificat verde);
- prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 24 de ore;
- prezintă dovada eliberată de autoritățile abilitate, în cazul persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Măsura este valabilă atât la sediul central al societății, din municipiul Ploiești, cât și la sediile sucursalelor din județ și nu se aplică angajaților. Pentru persoanele din exterior, care sunt în măsură să prezinte documentele solicitate, accesul se va face cu respectarea condițiilor legale în vigoare (purtarea măștii de protecție, dezinfectarea mâinilor și efectuarea unui triaj epidemiologic), într-un spațiu distinct, special amenajat la intrarea în sediile societății”, se precizează într-un comunicat de presă remis de HidroPrahova.
În cazul vizitatorilor care nu se încadrează în prevederile cadrului normativ privind prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, HidroPrahova recomandă folosirea următoarelor mijloace de comunicare electronice, telefonice și poștale, pentru sesizări, cereri sau solicitări de altă natură:
- prin email, la adresele de corespondență electronică: relatiiclienti.contracte@hidroprahova.ro, secretariat@hidroprahova.ro; directiaexploatare@hidroprahova.ro;Â
- prin completarea formularului de pe site-ul www.hidroprahova.ro, respectiv https://www.hidroprahova.ro/relatii-cu-clientii/reclamatii;
- prin accesarea datelor de contact ale sucursalelor HIDRO PRAHOVA SA, publicate pe website-ul www.hidroprahova.ro;
- prin intermediul serviciilor poștale, la adresa: str. Logofăt Tăutu nr.5, Ploiești, jud. Prahova;
- apel telefonic la Dispeceratul HidroPrahova: 0724.299.614 sau 0244.700.840.
În privința efectuării plăților, se recomandă folosirea cardurilor bancare, la sediile unde există această posibilitate, precum și a celorlalte mijloace puse la dispoziție de operatorul HidroPrahova, comunicate pe site-ul www.hidroprahova.ro, la rubrica Relații cu clienții/Modalități de plată actuale.

Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor din Câmpina a lansat o promoție de Crăciun pentru membrii săi.

Echipajele din cadrul ISU Prahova, cu sprijinul autocisternelor sosite de la ISU Timiș și ISU Brașov, precum și echipajele ISU Dâmbovița, au desfășurat sute de misiuni în perioada 30 noiembrie-8 decembrie 2025.

Magazinul INA din incinta Complexului Comercial Mercantis din Câmpina a devenit un adevărat paradis pentru iubitorii sărbătorilor de iarnă. Probabil că nu există cadou pe care să dorești să-l oferi cuiva drag și să nu-l găsești aici.

La inițiativa preotului Daniel Rândașu, parohul Bisericii "Adormirea Maicii Domnului" din Provița de Sus, pentru al treilea an consecutiv s-au strâns daruri pentru copiii de la Școala pentru Deficienți de Vedere Buzău.