În ultimele 24 de ore, polițiștii Serviciului Rutier Prahova au desfășurat acțiuni pe DN 1, dar și în municipiul Câmpina și în comuna Bănești, pentru prevenirea și combaterea principalelor cauze generatoare de accidente, în special pentru identificarea conducătorilor auto care nu respectă regimul legal de viteză, după cum se precizează într-un comunicat de presă al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova.
În cadrul acțiunilor au fost aplicate 68 de sancțiuni contravenționale, fiind reținute și patru permise de conducere pentru depășirea vitezei legale. Valoarea totală a sancțiunilor depășește 25.000 de lei.
Purtătorul de cuvânt al IJP Prahova a mai precizat că ”aceste acțiuni vor continua și în zilele următoare, pentru menținerea unui climat de siguranță rutieră pe drumurile publice din județ. Le reamintim participanților la trafic să adopte o conduită preventivă, să respecte regimul legal de viteză, să nu depăşească coloana de autovehicule, să nu oprească sau să staţioneze în locuri unde ar putea împiedica desfăşurarea normală a traficului rutier și să fie atenți la semnalele polițiștilor rutieri”.
(Sursa foto - IJP Prahova)

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.