Aproape toate lucrările la rețeaua de canalizare, efectuate la Câmpina în ultimii ani, au creat probleme chiar și după finalizare. Nu poate fi o întâmplare...
S-a întâmplat pe Strada Bobâlna. S-a întâmplat și continuă să se întâmple pe Strada Voila. Acum, a început să se întâmple și pe Strada Sondei.
Pe traseul pe care s-a lucrat la rețeaua de canalizare, asfaltul efectiv se lasă, se tasează, iar gropile au început să fie de dimeniusni din ce în ce mai mari. Foarte probabil, la prima ploaie mai serioasă, asfaltul se va surpa... Până atunci, gropile reprezintă un adevărat atentat la siguranța traficului rutier, mai ales că sunt greu de ocolit.
Este evident că a fost o lucrare de proastă calitate, în care s-a ”sărit”, probabil, peste unele etape și te întrebi de ce nu vede cine trebuie să vadă și să ia măsuri?!

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.

În cursul serii de joi, 18 decembrie, în intervalul orar 20.00 - 24.00, lucrătorii Serviciului Rutier din cadrul Biroului Drumuri Naționale și Europene au derulat o amplă razie pe cele mai importante artere ale județului.

Proiectul de aprobarea a taxelor și impozitelor locale la nivelul municipiului Câmpina pentru anul 2026 a fost deja în procedură de transparență decizională, dar după apariția reglementărilor la nivel național privind noile taxe și impozite locale, acestea revin în consultare publică.