Aproape toate lucrările la rețeaua de canalizare, efectuate la Câmpina în ultimii ani, au creat probleme chiar și după finalizare. Nu poate fi o întâmplare...
S-a întâmplat pe Strada Bobâlna. S-a întâmplat și continuă să se întâmple pe Strada Voila. Acum, a început să se întâmple și pe Strada Sondei.
Pe traseul pe care s-a lucrat la rețeaua de canalizare, asfaltul efectiv se lasă, se tasează, iar gropile au început să fie de dimeniusni din ce în ce mai mari. Foarte probabil, la prima ploaie mai serioasă, asfaltul se va surpa... Până atunci, gropile reprezintă un adevărat atentat la siguranța traficului rutier, mai ales că sunt greu de ocolit.
Este evident că a fost o lucrare de proastă calitate, în care s-a ”sărit”, probabil, peste unele etape și te întrebi de ce nu vede cine trebuie să vadă și să ia măsuri?!
Lucrările de realizare a Cimitirului Lumina au început de foarte mulți ani, încă din vremea în care primarul municipiului Câmpina era Horia Tiseanu.
În spațiul public au apărut o serie de reacții după decizia Judecătoriei Câmpina de a-i acorda o sentință foarte blândă autoarei accidentului de pe trecerea de pietoni de la Salcie, în care a fost ucis tânărul de numai 17 ani, Paul Alexandru Dragomir.
Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a semnalat o practică destul de des întâlnită în satul Urleta, comuna Bănești.
În cursul zilei de marți, instanța Judecătoriei Câmpina a decis arestarea preventivă pentru 30 zile a autorului accidentului de la Zorile.