Recent, la București, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale, a fost semnat contractul de finanțare pentru modernizarea Străzii Parcului, municipiul Câmpina fiind reprezentat de primarul Horia Tiseanu. Modernizarea Străzii Parcului este o investiție finanțată de la bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală (PNDL). Suma alocată - 2,41 milioane lei.
Aceasta este, de altfel, singura investiție din Câmpina finanțată prin PNDL și a fost inclusă în acest program la propunerea Primăriei, având în vedere că era pregătită aproape toată documentația aferentă lucrării. Luna aceasta, chiar înainte de Crăciun, a fost finalizată și licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor, licitație câștigată de firma Roni Civil Interoute SRL Băicoi cu prețul de 936.057 lei fără TVA. Avem din nou o diferență uriașă între valoarea lucrării rezultată din studiul de fezabilitate (2 milioane lei fără TVA) și valoarea rezultată în urma licitației (936.057 lei fără TVA), ceea ce s-a mai întâmplat în foarte multe cazuri și a ridicat semne de întrebare, inclusiv în Consiliul Local, cu privire la profesionalismul firmelor care realizează SF-urile. Poate că, de această dată, faptul că au fost depuse mai multe oferte la licitație (trei) a condus la reducerea semnificativă a prețului final, dar totuși este vorba despre mai puțin de jumătate din valoarea estimată prin studiul de fezabilitate.
Tehnic vorbind, avem următoarele date:
- lungime Strada Parcului - 556 metri
- lungime alee - 260 metri
- suprafață carosabilă stradă - 3.600 mp
- suprafață carosabilă alee - 2.742 mp
- suprafață trotuare stradă (aleea nu are așa ceva) - 1.715 mp
- lățimea carosabilului variază între 3,5 și 6 metri
Strada Parcului este situată în Cartierul Hernea, pornește din Strada Schelelor pe lângă fostul ștrand acoperit și pe lângă Capela Hernea, iar undeva în apropierea capelei, din stradă se desprinde o bretea care se numește Aleea Parcului.
Greva de avertisment va avea loc în data de 15 septembrie, între orele 8.00-10.00, la sediul principal al Primăriei Câmpina și la sediile secundare. În acest interval orar nu se va asigura programul de lucru cu publicul.
Ultima oară când s-au făcut reparații și asfaltări ale aleilor din incinta Căminului Petrol a fost înainte de vara anului 1988, atunci când aici a avut loc Forumul Pionierilor.
În spatele blocurilor de pe Strada MIhai Eminescu, din centrul municipiului Câmpina, iese apa din pământ, în parcare, nu de o lună, nu de două, nu de trei... Din aprilie!
În comuna Provița de Jos, pe DJ 100E, a avut loc luni, 8 septembrie, un accident rutier.