Numărul persoanelor angajate în primele 11 luni ale acestui an la Primăria municipiului Câmpina este de 46. Astfel, Primăria se poate situa cu ușurință în topul angajatorilor în anul 2017, pentru că, la nivelul municipiului Câmpina, probabil sunt foarte puține firme sau instituții care să fi angajat atâtea persoane.
În administrația locală câmpineană lucrează 500 de persoane și ne referim aici la Primărie și instituțiile din subordine (Poliția Locală, Biblioteca Municipală, Muzeul Memorial “B.P. Hasdeu”, Casa de Cultură, Casa Tineretului, Piața Centrală, Clubul Sportiv, Serviciul de Evidență a Persoanei și Serviciul Public de Asistență Socială). Strict în Primărie sunt 130 de funcții publice ocupate. Anul acesta, din ianuarie până în noiembrie, au fost angajate 46 de persoane dintre care 15 asistenți personali ai persoanelor cu handicap. Am solicitat Primăriei Câmpina o situație a angajărilor pentru fiecare lună a anului și fiecare compartiment în parte. Și iată răspunsul:
Ianuarie – 6 persoane: 1 Serviciul buget finanţe contabilitate (transfer), 1 Compartiment juridic şi contencios (durata determinată, post temporar vacant), 1 Biblioteca Municipală, 1 Cabinetul primarului (durată determinată), 2 asistenţi personali;
Martie – 4 persoane: 3 Compartiment casierie, 1 asistent personal;
Aprilie – 6 persoane: 5 Centrul rezidenţial de asistenţă şi reintegrare socială, 1 asistent personal;
Mai – 8 persoane: 1 Centrul de informare turistică, 1 Secretarul municipiului (transfer), 1 Centrul rezidenţial de asistenţă şi reintegrare socială, 5 asistenţi personali;
Iunie – 3 persoane: 1 Compartiment juridic şi contencios, 1 Serviciul urbanism şi amenajarea teritoriului, 1 asistent personal;
Iulie – 6 persoane: 1 Compartimentul informatică, 2 Serviciul buget finanţe contabilitate, 1 Atelierul pentru infrastructură urbană, 1 Serviciul administrare spaţii verzi, 1 Centrul rezidenţial de asistenţă şi reintegrare socială;
Septembrie – 1 persoană: Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari, spaţiu locativ;
Octombrie – 6 persoane: 4 Cantina socială, 1 Serviciul administrarea domeniului public şi privat, 1 asistent personal;
Noiembrie (doar până pe data de 20) – 6 persoane: 1 Biroul pentru situaţii de urgenţă civile (perioadă determinată, post temporar vacant), 1 Cantina socială, 4 asistenţi personali.
Total angajări în perioada 1 ianuarie – 20 noiembrie 2017: 46 persoane, din care 15 asistenţi personali.

Odată cu ieșirea la pensie a comisarului șef Florin Aristan, noul conducător al Biroului Drumuri Naționale și Europene din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova va fi un câmpinean.

Furnizarea apei potabile va fi sistată vineri seară, pentru 24 ore, din cauza turbidității ridicate din Barajul Paltinu.

Primăria municipiului Câmpina a transmis un comunicat de presă privind stadiul lucrărilor în cadrul proiectului cu fonduri europene derulat de HidroPrahova privind înlocuirea și extinderea rețelei de apă și canalizare.

În ședința din 27 noiembrie 2025 a Consiliului Județean Prahova au fost prezentate oficial concluziile Raportului de audit financiar realizat de Curtea de Conturi - Camera de Conturi Prahova asupra situațiilor financiare pentru perioada 2020-2024.