De foarte mulți ani, la Câmpina, intersecțiile sunt o mare problemă - relantisoare, semafoare, sensuri giratorii. Acum, se discută de o altă variantă - supraînălțarea unor intersecții.
Ba chiar în urmă cu câteva luni, într-o ședință a Comisiei pentru Siguranța Circulației Rutiere s-a discutat și apobat de principiu ca, experimental, într-o intersecție să fie încercată și soluția supraînălțării. Ceea ce presupune eliminarea semafoarelor și a relantisoarelor și înlocuirea acestora cu o supraînălțare a intersecției, care să aibă rol de decelerare și peste care să se poată trece cu 30km/h, fără să mai fie afectate mașinile, așa cum se întâmplă în cazul relantisoarelor.
La momentul respectiv s-au avut în vedere trei intersecții: Constantin Stere - Conductelor, Ana Ipătescu - Toma Ionescu și Culturii - Plevnei (foto). În cele din umă, în pole position pare a se afla pentru acest experiment ultima intersecție, pentru că are mai puține rețele care traversează zona. Acum, rămâne de văzut când și cum se va desfășura acest experiment. Sau dacă va fi lăsat moștenire...

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență neplăcută și nedorită.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.

Un tânăr de 18 ani, din Florești, nu s-a asigurat la traversarea căii ferate, chiar în apropierea gării din localitate, și a fost acroșat de trenul care circula pe ruta București Nord - Cluj-Napoca.

Evaluarea rezultatelor analizelor de laborator a probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică Județeană Prahova din cinci sisteme de distribuire a apei a arătat încadrarea în valorile admise conform normelor în vigoare.