De foarte mulți ani, la Câmpina, intersecțiile sunt o mare problemă - relantisoare, semafoare, sensuri giratorii. Acum, se discută de o altă variantă - supraînălțarea unor intersecții.
Ba chiar în urmă cu câteva luni, într-o ședință a Comisiei pentru Siguranța Circulației Rutiere s-a discutat și apobat de principiu ca, experimental, într-o intersecție să fie încercată și soluția supraînălțării. Ceea ce presupune eliminarea semafoarelor și a relantisoarelor și înlocuirea acestora cu o supraînălțare a intersecției, care să aibă rol de decelerare și peste care să se poată trece cu 30km/h, fără să mai fie afectate mașinile, așa cum se întâmplă în cazul relantisoarelor.
La momentul respectiv s-au avut în vedere trei intersecții: Constantin Stere - Conductelor, Ana Ipătescu - Toma Ionescu și Culturii - Plevnei (foto). În cele din umă, în pole position pare a se afla pentru acest experiment ultima intersecție, pentru că are mai puține rețele care traversează zona. Acum, rămâne de văzut când și cum se va desfășura acest experiment. Sau dacă va fi lăsat moștenire...

În noaptea de vineri spre sâmbătă au fost reluate, în condiții controlate, operațiunile tehnice la Barajul Paltinu, ca etapă de continuare a intervențiilor desfășurate anterior.

Este vorba de un eveniment așa cum nu a mai fost până acum, un eveniment care să reunească toții copiii talentați din Câmpina.

În contextul degradării grave apărute pe DN1, la kilometrul 99+100, în zona municipiului Câmpina, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Nanu, a avut o întâlnire cu reprezentanții CNAIR, la discuții fiind invitați și prefectul județului Prahova, subprefecții și șeful ISU Prahova.

Criza apei a trecut, dar autoritățile par mai hotărâte ca oricând să ia toate măsuruile pentru a nu mai trece niciodată printr-o astfel de încercare.