Curtea de Arbitraj Comercial a dat câștig de cauză societății Cast Bănești în conflictul comercial cu HidroPrahova. Prin urmare, contractul pentru lucrările de canalizare de la Câmpina, Bănești și Vălenii de Munte se reziliază definitiv. Dar o altă licitație nu este posibilă, deocamdată, pentru că firma Cast și HidroPrahova vor ajunge în instanță din cauza banilor.
Reprezentanții Cast Bănești susțin că au de încasat 11 milioane lei de la HidroPrahova pentru lucrările de canalizare executate în cele trei localități. Conducerea HidroPrahova nu recunoaște această sumă și spune că are de plătit către Cast doar aproximativ 6 milioane de lei. Cum nu se înțeleg deloc asupra banilor, cele două părți vor ajunge în instanță, iar aici situația va fi complicată pentru că la dosar va trebui depusă o evaluare a lucrărilor executate și a celor care nu au fost realizate. Sunt lucruri de durată, așa că toți cei implicați sunt conștienți de faptul că nu se pune problema organizării unei noi licitații și reluării lucrărilor în următorii doi-trei ani.
Toate aceste lucruri au fost discutate ieri, la Consiliul Județean Prahova, în cadrul unei ședințe convocate de președintele CJ, Bogdan Toader, și la care au participat reprezentanți ai administrațiilor locale din Câmpina, Bănești și Vălenii de Munte, conducerea HidroPrahova și reprezentanți ai unității de implementare a proiectului privind canalizarea în județul Prahova.
Prezent în această seară la o emisiune televizată, primarul Horia Tiseanu a afirmat că, în aceste condiții, "administrația locală a decis cu mult curaj să asfalteze străzile Calea Doftanei, Bobâlna și Voila, probabil fără stratul final de uzură, urmând să impunem viitorului constructor readucerea carosabilului la starea inițială, după realizarea lucrărilor de canalizare".
Cum costurile acestor asfaltări vor fi foarte mari, cel mai probabil administrația locală va accesa un credit bancar. În acest moment, în bugetul local sunt prevăzute sume pentru repararea străzilor Calea Doftanei (2 milioane lei) și Bobâlna (un milion lei).

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.