Ne obișnuisem ca tot ceea ce ține de stat - fie că este la nivel central sau la nivel local - să nu se ridice decât extrem, extrem de rar la nivelul a ceea ce face un privat.
Fără a generaliza, Câmpina pare să fi intrat într-o zodie care face excepție de la acest principiu.
Și facem o comparație între spațiile verzi din spatele șirului de magazine de la Kaufland - pline de buruieni, cu vegetație crescută de-a valma și, mai ales, cu foarte multe gunoaie, și spațiile verzi din zona centrală a Câmpinei, de pe domeniul public, acolo unde de câteva zile - și nu este o întâmplare sau o coincidență - s-au plantat flori, iar totul mai curat.
De ce nu ar putea fi tot orașul așa?!

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.