Panoul stradal cu harta Câmpinei, amplasat la intersecția Bulevardului Bălcescu cu Strada Orizontului, s-a decolorat de multă vreme. Probabil, acestea este efectul numărului mare de zile însorite din cel de-al doilea municipiu al județului sau poate că e rezultatul unei lucrări de proastă calitate. Cert este că harta nu mai există, iar panoul s-a transformat într-un avizier.
Cine are ceva de anunțat vine și lipește aici peste ceea ce a fost odată harta municipiului Câmpina. Rezultatul îl vedeți în imagini. În urmă cu câșiva ani, când au fost comandate și montate panourile stradale cu harta municipiului, de la bugetul local s-au plătit niște bani. Mulți sau puțini, nu mai contează, important este că s-au plătit de pomană. Comparativ cu alte probleme ale Câmpinei, aceasta este una minoră, dar care spune multe despre modul în care este administrată localitatea. Desigur, avem acum Centrul de Informare Turistică, unde persoanele interesate pot obține o hartă a municipiului și informații despre obiectivele turistice din Câmpina și împrejurimi. Iar la panou ne putem uita ca într-o oglindă și vedem perfect imaginea Câmpinei de azi.

Sâmbătă dimineață, alături de echipele Hidro Prahova, Virgiliu Nanu, președintele Consiliului Județean Prahova, a mers în Câmpina și Breaza pentru monitorizarea evoluției situației după repornirea sistemului de alimentare cu apă. La aproximativ 12 ore de la introducerea apei în rețea, sistemul se stabilizează treptat, iar alimentarea ajunge deja în majoritatea localităților afectate.

Chiar dacă este sâmbătă, chiar dacă este sărbătoare și chiar dacă apa a revenit la robinete, fără a fi potabilă, la Câmpina, continuă să funcționeze și sâmbătă trei centre de distribuire a apei potabile îmbuteliate.

Chiar dacă furnizarea apei s-a reluat, populația trebuie să respecte indicațiile autorităților și să nu consume apă de la robinet. De asemenea, acesta nu trebuie sa fie folosită pentru gătit sau pentru igiena personală.

În cadrul ședinței CJSU de vineri seară, de la Prefectura Prahova, s-a discutat și situația unităților de învățământ.