Peste 50 de străzi și alei din Câmpina sunt cuprinse în graficul lucrărilor de canalizare finanțate din fonduri europene, prin intermediul HidroPrahova. Sunt zone unde trebuie reabilitată rețeaua de canalizare, zone unde trebuie introdusă canalizarea și zone unde trebuie finalizate lucrările începute în 2014-2015, atunci când s-a derulat prima parte a acestui proiect blocat ulterior pentru mai multă vreme din cauza litigiului dintre firma executantă și operatorul de apă și canal. Înainte de blocarea apărută în toamna lui 2015, procentul de realizare a lucrărilor incluse în proiect era de 45%.
După cum știți, ulterior a fost reluată licitația, s-a încheiat contractul cu firma câștigătoare (Kato Service SRL Ploiești), valoarea totală a contractului fiind de 35.623.125,88 lei, fără TVA, din care aproximativ 21.000.000 lei pentru sectorul Câmpina, iar diferența pentru lucrările de la Bănești și Vălenii de Munte. Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis la 6 iunie 2019, iar pe 26 iulie 2019, antreprenorul a început treaba în șantier, cu lucrări pregătitoare și recepția conductei de canalizare reabilitată pe Bulevardul Carol I, în lungime de 260 metri. Lucrările efective, pe teren, au început din 14 octombrie 2019, cu tronsonul din Bulevardul Carol I, cuprins între sensul giratoriu de la Fibec și intersecția cu Strada Golești. S-a mai lucrat apoi în intersecția ABC din centrul municipiului, pe Strada Mihail Kogălniceanu și pe Strada Republicii. Din 5 mai 2020 au început lucrările pe Calea Doftanei, pe tronsonul cuprins între intersecțiile cu B.P. Hasdeu și Tudor Vladimirescu. Aici se lucrează și în prezent la extinderea rețelei de canalizare. O altă echipă de la Kato continuă intervenția pe Strada Republicii, iar o altă echipă lucrează la introducerea canalizării pe străzile Lt. Erou Oprescu Adrian și pe Aleea Salcâmului.
Termenul de finalizare a tuturor lucrărilor de canalizare din Câmpina era, inițial, 25 februarie 2021, dar, după cum ne-au precizat reprezentanții HidroPrahova, acest termen a fost prelungit cu două luni (25 aprilie 2021) la solicitarea constructorului, motivul invocat fiind restrângerea activității pe perioada stării de urgență decretată ca urmare a epidemiei de coronavirus. Totuși, este greu de crezut că acest termen va putea fi respectat având în vedere numărul mare de străzi pe care trebuie să se intervină, având în vedere și complexitatea unor intervenții, din cauza numeroaselor conducte din subteran, având în vedere și ritmul nu foarte satisfăcător, uneori, în care se lucrează. Dacă până la finalul acestui an se reușește finalizarea lucrărilor de canalizare de pe Calea Doftanei, chiar ar fi un lucru extraordinar, Calea Doftanei fiind o stradă dificilă, cu multe rețele subterane. Iar aici, pe Calea Doftanei, trebuie reabilitată canalizarea pe 674 metri și introdusă canalizare pe 2.089 metri.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.

Cupa Liceelor Prahovene la dezbateri academice a avut loc la Ploiești, în perioada 22-23 noiembrie 2025, și a reunit elevi de la cele mai bune licee din județ, copii pasionați de dezbateri interesante, cu argumente bine gândite, pe teme sociale de larg interes.

În perioada 17 – 23 noiembrie 2025, polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova au acționat conform Programului European al Organizațiilor Polițiilor Rutiere – ROADPOL, pentru verificarea legalității efectuării transportului de mărfuri și persoane.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.