La Câmpina o să vedeți ceva ce, probabil, nu ați văzut nicăieri. În acele zone în care conducătorii auto își lasă mașinile în intersecție, pe trecerile de pietoni, administrația locală a decis să prelungească trotuarul în așa fel încât să mai poată crea câteva locuri de parcare... legale. Este cazul intersecțiilor Bulevardului Carol I cu Strada Maramureș, respectiv Henri Coandă.
Atât Maramureș, cât și Henri Coandă sunt străzi cu sens unic. La intersecția lor cu Bulevardul Carol I există de multă vreme această problemă a mașinilor parcate pe trecerea de pietoni, spre mijlocul intersecției. Indiferent cât de multe amenzi s-ar da, după plecarea polițiștilor oamenii tot pe trecerea de pietoni își lasă mașinile. Acum, iată, s-a găsit soluția și... contravenienții vor intra în legalitate. Pentru că trotuarele vor fi prelungite și astfel vor fi create câteva locuri de parcare în plus. Dacă șoferii le vor depăși și pe acestea, parcând mașinile dincolo de ele, intersecțiile se vor bloca aproape complet.

În cadrul operațiunii JUPITER, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și Inspectoratului General al Poliției Române, polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova, sub supravegherea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Prahova, au pus în executare, la data de 6 noiembrie, 15 mandate de percheziție, în județul Prahova, la adresele unor persoane cercetate pentru comiterea infracțiunii de evaziune fiscală.

Polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală Drajna au dispus la data de 5 noiembrie măsura reținerii pentru 24 de ore, față de un minor bănuit de comiterea unei tentative la infracțiunea de viol.

Administrația câmpineană face o nouă încercare de a rezolva problema ștrandului de la Casa Tineretului, cu speranța că va apărea un investitor care să modernizeze acest obiectiv și să-l facă funcțional.

Polițiștii din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova continuă activitățile preventive și de conștientizare în rândul categoriilor vulnerabile de participanți la trafic, în contextul în care abaterile săvârșite de pietoni și bicicliști constituie unele dintre principalele cauze generatoare de accidente grave.