Poate și după tragedia de la Caracal, la nivel național, polițiștii au continuat o adevărată vânătoare de "pirați rutieri". Numai în perioada 1-4 august, conform purtătorului de cuvânt al IJP Prahova, au fost controlate peste 21.000 de autovehicule. În Prahova, au fost verificate 300 de autovehicule, în opt cazuri demonstrându-se că se efectuau curse clandestine de persoane contra-cost.
La nivelul județului Prahova, au fost verificate peste 300 de autovehicule. În cadrul acestei acțiuni, conducătorii auto au fost testați și cu aparatul etilotest, fiind constatate 274 de contravenții. Dintre acestea, opt sancțiuni au fost aplicate conducătorilor auto care efectuau în mod ilegal transport de persoane contra-cost. Conducătorii auto au fost sancționați cu amendă contravențională în valoare de 1.000 lei, fiindu-le reținut certificatul de înmatriculare și retrase plăcuțele cu numerele de înmatriculare în vederea suspendării dreptului de a utiliza vehiculul pentru o perioadă de șase luni. Polițiștii dau asigurări că astfel de acțiuni vor continua.
(Sursa foto - IJP Prahova)

Primarul municipiului Câmpina, Irina Nistor, i-a transmis o scrisoare deschisă ministrului Mdiului, Apelor și Pădurilor și spune că a ales această modalitate de comunicare, deși i-ar fi plăcut să o privească în ochi pe Diana Buzoianu.

Joi seară, la Palatul Administrativ, președintele Consiliului Județean și prefectul județului Prahova au avut o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Sănătății, ai Inspectoratului de Stat pentru Sănătate Publică, ai Hidro Prahova, ai ESZ și ai tuturor instituțiilor implicate în gestionarea crizei apei. Discuțiile au avut ca obiect stabilirea etapelor tehnice și sanitare necesare pentru reluarea în siguranță a furnizării apei în cele 13 localități afectate.

La această oră (10.00) sunt deschise și distribuie apă potabilă îmbuteliată pentru populație mai multe centre din zone diferite ale municipiului.

Joi, 4 decembrie, a fost ședință a Consiliului Local Cornu, în cadrul căreia a fost ales noul viceprimar al comunei.