Comisia de recepție din cadrul Primăriei Câmpina nu a constatat nereguli la noile stații pentru transportul public de persoane. Este vorba despre cele două stații montate la jumătatea lunii decembrie 2016 (la Penny și la Răcitor) și care la începutul lunii ianuarie aveau deja stâlpii crăpați. "Lemnul lucrează" este explicația oficială și nu-i contrazicem pe specialiști. Dar trebuie să recunoaștem că, în cazul celor două stații noi din Câmpina, lemnul a lucrat cu mult talent. Stâlpii au crăpat de sus până jos.
Din informațiile primite de la Primăria Câmpina, crăpăturile nu reprezintă o problemă. Au fost tratate și vor mai fi, dacă este nevoie, în cei doi ani în care lucrarea se află în garanție. De operațiunea de tratare a lemnului se vor ocupa reprezentanții firmei Meridian Co SRL Bușteni, cea care a câștigat licitația pentru noile stații. Și vă reamintim, cele două stații montate deja au costat 12.230 lei fără TVA.
În privința chioșcurilor din stații, Consiliul Local va trebui să decidă destinația acestora și o va face, probabil, într-o ședință viitoare.
Citiți și Stâlpii noilor stații din Câmpina au început deja să crape
Probabil că nu este câmpinean care să nu fi trecut cel puțin o dată în viață prin acest loc - pasajul pietonal de lângă fostul sediu al Poștei, ulterior, al Romtelecom, pe latura dinspre Hotelul ”Muntenia”.
Lucrările de realizare a Cimitirului Lumina au început de foarte mulți ani, încă din vremea în care primarul municipiului Câmpina era Horia Tiseanu.
În spațiul public au apărut o serie de reacții după decizia Judecătoriei Câmpina de a-i acorda o sentință foarte blândă autoarei accidentului de pe trecerea de pietoni de la Salcie, în care a fost ucis tânărul de numai 17 ani, Paul Alexandru Dragomir.
Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a semnalat o practică destul de des întâlnită în satul Urleta, comuna Bănești.