Comisia de recepție din cadrul Primăriei Câmpina nu a constatat nereguli la noile stații pentru transportul public de persoane. Este vorba despre cele două stații montate la jumătatea lunii decembrie 2016 (la Penny și la Răcitor) și care la începutul lunii ianuarie aveau deja stâlpii crăpați. "Lemnul lucrează" este explicația oficială și nu-i contrazicem pe specialiști. Dar trebuie să recunoaștem că, în cazul celor două stații noi din Câmpina, lemnul a lucrat cu mult talent. Stâlpii au crăpat de sus până jos.
Din informațiile primite de la Primăria Câmpina, crăpăturile nu reprezintă o problemă. Au fost tratate și vor mai fi, dacă este nevoie, în cei doi ani în care lucrarea se află în garanție. De operațiunea de tratare a lemnului se vor ocupa reprezentanții firmei Meridian Co SRL Bușteni, cea care a câștigat licitația pentru noile stații. Și vă reamintim, cele două stații montate deja au costat 12.230 lei fără TVA.
În privința chioșcurilor din stații, Consiliul Local va trebui să decidă destinația acestora și o va face, probabil, într-o ședință viitoare.
Citiți și Stâlpii noilor stații din Câmpina au început deja să crape

Discuțiile pe proiecte din cadrul Consiliului Local Câmpina au devenit din ce în ce mai rare, iar atunci când sunt, calitatea lor este din ce în ce mai scăzută...

Asociația Câmpina Curată a lansat petiția "NU JUMULIȚI GÂSCA!", o denumire care ar putea suna amuzant dacă n-ar fi vorba de banii și viitorul firmelor românești.

După o pauză forțată de aproape zece zile, muncitorii au revenit la lucru pe Strada Orizontului, în proiectul derulat de HidroPrahova pentru reabilitarea și extinderea rețelei de apă și canalizare din Câmpina.

Practic, de aproape un an de când în parcul de pe Strada Oituz (fost ”Mițu-Chițu”) administrația locală a organizat târgul de Crăciun, acest spațiu a fost închis, de fapt, reînchis.