Există multe subiecte în Câmpina, care - chiar dacă nu țin capul de afiș al presei sau al agendei aleșilor locali - pentru mulți oameni au importanța lor.
Unul dintre aceste subiect, despre care am tot auzit vorbindu-se de mai multe ori, este cel al necesității unei treceri de pietoni pe Strada Pictor Nicolae Grigorescu.
Cei care sunt în favoarea unui astfel de demers susțin că sunt destui oameni, mai ales tineri, care vin spre terenurile de sport sau spre Parcul Curiacul prin Parcul Istrati, fiind nevoiți să traverseze pe propriul risc, cea mai apropiată trecere de pietoni fiind tocmai în apropierea sensului giratoriu de la Fibec. De asemenea, alții vorbesc și despre necesitatea unei treceri de pietoni în zona intersecției acestei străzi cu Strada Plevnei, mulți oameni alegând să treacă pe podul care vine de la gară pe partea sa stângă, astfel că, după pod, sunt nevoiți să traverseze - ca și în primul caz - ”pe cont propriu”.
Adversarii acestei idei afirmă că pe Strada Pictor Nicolae Grigorescu, pe partea cu Parcul Constantin Istrati, oricum nu poate trece nimeni, trotuarul fiind inexistent sau.. năpădit de vegetația din parc, chiar și pe timp de iarnă.
Nu știm argumentele cărei tabere ar fi mai importante, dar poate nu ar fi rău ca în Comisia pentru Siguranța Circulației de la nivelul Primăriei Câmpina să fie discutat și acest subiect și să se ia o decizie care să fie explicată publicului larg.
Pompierii militari acționează pentru salvarea unor persoane peste care a căzut peretele unei case în timpul unei lucrări de subzidire a acesteia, în municipiul Câmpina, pe Bulevardul Carol I, în Cartierul Câmpinița.
Polițiștii din Ploiești au dispus, la data de 16 septembrie, măsura preventivă a reținerii față de un bărbat de 52 ani, bănuit de comiterea unui viol asupra unui minor.
În baza Legii 350/2005, administrațiile locale alocă fonduri asociațiilor, fundațiilor și cluburilor sportive pentru activități nonprofit de interes general, din domenii precum cultură, tineret, social, mediu, educație civică și sport.
Compania Națională de Căi Ferate a decis desființarea totală a liniilor de circulație feroviară care legau gările Câmpina-Câmpinița-Telega.