Un cititor CâmpinaTV.ro ne-a semnalat o situație asupra căreia atragem și noi atenția aici.
Dacă aștepți la semaforul de la intersecția Străzii Sondei cu Bulevardul Carol I, chiar în față, pe partea cealaltă a drumului, vei vedea un indicatior rutier... cu spatele! Este un indicator ”Stop”, dar care este plasat spre... o stradă care nu există! Probabil că s-a dorit a fi un indicator pentru mașinile de la Mediurg, care parchează pe aleea pietonală din fața sediului lor, în spatele chioșcului de ziare. Numai că, parcarea Mediurg este în spatele blocurilor, cu intrarea de pe Strada Energiei via Strada Schelelor. Că li se îngăduie celor de la Mediurg să-și parcheze mașinile pe acea alee pietonală, putem înțelege, dar să le montezi din bani publici indicatoare rutiere pe o alee exclusiv pietonală, nu-i cam mult?!
Dacă vreți să ne semnalați situații asemănătoare sau altele pe care le doriți aduse în atenția opiniei publice sau a autorităților, ne puteți trimite fotografii sau mesaje pe numărul de whatsapp 0733.388.425.

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.