Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că se continuă lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN1, iar aceste lucrări se desfășoară doar noaptea, când traficul rutier este mai scăzut. Aceasta este vestea bună. Vestea mai puțin bună - parapete rigide din beton montează doar pe pasaje. Pe calea curentă vor fi parapete metalice.
Conform comunicatului de presă remis de CNADNR, se lucrează la montarea separatoarelor de sens pe DN1, în zona pasajului Ikea, la km 8+900m. Lucrările se execută doar pe timpul nopții, afectând ambele căi de circulație. Se închid benzile centrale, astfel că traficul rutier se poate desfășura pe câte o bandă, pe fiecare sens de mers. 'Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de conducerea CNADNR pentru creșterea ritmului de montare a separatoarelor de sens. Facem apel în continuare la conducătorii auto să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu respectarea vitezei legale, pentru că montarea acestor parapete nu exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă', se menționează în comunicatul CNADNR.
După finalizarea lucrărilor la pasajul Ikea, se va continua montarea separatoarelor la pasajul rutier de la km 9+850m și la pasajul de la km 12+384m (zona Otopeni). CNADNR prezizează că pe pasajele de pe DN1 se montează parapete rigide din beton, în timp ce pe calea curentă vor fi parapete metalice. Conducerea CNADNR dă asigurări că sunt rezistente, dar nu știm de unde a apărut această idee cu separatoarele metalice pe DN1, poate au rămas pe stoc în urma unei licitații organizate prin 2014 pentru autostrăzi. Cert este că în Contractul-cadru de 51,8 milioane lei (fără TVA), semnat anul acesta cu firmele care au câștigat licitația (Kamarm SRL și Dunapref SA), se specifică foarte clar că pe drumurile naționale vor fi montate parapete rigide prefabricate din beton. Iată răspunsul care ne-a fost trimis de CNADNR, în mai 2016, la solicitarea noastră, în baza Legii 544: 'Obiectul Acordului-cadru se referă la furnizarea, transportul și montarea parapetelor rigide prefabricate din beton utilizate pe sectoarele periculoase de drumuri naționale, din punct de vedere al siguranței circulației, pentru protejarea vehiculelor împotriva intrărilor pe celălalt sens de circulație, a ieșirilor de pe platforma drumului, a amenajărilor de intersecții, inclusiv înlocuirea celor deteriorate'.
Tot atunci, conducerea Dunapref SA ne-a precizat că respectivul contract se va derula pe o perioadă de doi ani și prevede achiziția, transportul și montarea parapetelor din beton pe 192 km de drumuri naționale, prioritare fiind DN1 și DN 39 (între Constanța și Mangalia). Nici vorbă de parapete metalice, ba chiar ni s-a comunicat că 74% din cantitatea totală contractată de parapete din beton de tip New Jersey va fi livrată în primul an de contract, producția de parapete fiind realizată în fabrica Dunapref de la Blejoi.
Floricon Salub anunță modificarea programului de colectare a deșeurilor vegetale în Câmpina, în perioada 1 Mai – Sărbătorile Pascale, având în vedere faptul că vor exista șase zile libere (1-6 mai 2024).
Programul de colectare a deșeurilor menajere de la populație va suferi unele modificări de 1 Mai și Sfintele Sărbători Pascale, având în vedere că în perioada 1-6 mai este o minivacanță și nu se lucrează.
Un grup de 25 elevi de la Colegiul Național ”Nicolae Grigorescu” Câmpina au vizitat miercuri, 10 aprilie, sediul PRO TV, din București, prin intermediul platformei JOBLANDIA - platformă ce facilitează legătura licee - companii pentru a oferi adolescenților o perspectivă practică asupra organizațiilor și joburilor existente și viitoare, sprijinindu-i astfel să-și aleagă cât mai informat cariera.
Mare bucurie pentru credincioșii romano-catolici, care au fost prezenți duminică, 7 aprilie, în a doua duminică a Paștelui catolic, la Biserica romano-catolică ”Sf. Anton de Padova”, din Câmpina.