Afirmația îi aparține primarului municipiului Câmpina, Alin Moldoveanu, și a fost făcută în plenul ședinței din 31 martie 2021 a Consiliului Local Câmpina, atunci când s-a discutat proiectul privind aprobarea contului anual de execuție a exercițiului bugetar pe anul 2020.
”Din punctul meu de vedere - a spus Alin Moldoveanu în fața consilierilor câmpineni - cel mai grav lucru este că, pe lângă rectificările bugetare unde am diminuat acele cheltuieli propuse din acele sume umflate în decursul anului 2020, nu am reușit să scăpăm cu totul, astfel încât să nu afecteze într-o mare măsură bugetul pentru anul 2021. Primăria Câmpina a încheiat anul 2020 fără datorii, dar cu o mare problemă - la finalul anului au rămas facturi neachitate în valoare de 1,6 milioane lei, adică 16 miliarde lei vechi, care se vor regăsi în bugetul pe anul 2021. Se întâmplă acest lucru, pentru că au fost angajate lucrări care au fost executate în 2020, din fonduri care nu existau, în valoarea de suma pe care am spus-o, 16 miliarde lei vechi”.
Ce s-a întâmplat, de fapt, potrivit actualului primar? Vechea administrație a antamat lucrări având ca sursă de finanțare fonduri care nu existau în realitate. Lucrările au fost executate, societățile respective au venit cu facturile, iar noua administrație a trebuit să le plătească. Unele în 2020, dar altele au avut caz termen de plată 2021, motiv pentru care, la 31 decembrie 2020, Primăria Câmpina nu înregistra datorii, ceea ce în limbaj fiscal înseamnă că nu avea restanțe mai mari de 30 de zile la plata unor facturi. Mare parte a acestora, însumând 16 miliarde lei vechi, au fost plătite în primele luni din 2021, noua administrație prevalându-se de posibilitatea de a cheltui lunar o cotă de 1/12 din bugetul anului 2020. pentru că, vă reamintim, bugetul pentru 2021 nu a fost încă aprobat, aflându-se în faza de consultare publică.

Luni, 24 noiembrie, au început lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de la Movila Vulpii, iar traficul pe DN1 a fost închis și deviat pe rutele stabilite împreună cu Poliția Rutieră, CFR și Instituția Prefectului.

Poșta Română are o amplă campanie la nivel național în care închiriază o mare parte a sediilor și spațiilor pe care le deține.

Câmpina este din ce în ce mai sufocată de traficul rutier, situație pe care o întâlnim în majoritatea localităților urbane din România.

În luna septembrie a fost aprobat de Consiliul Local Câmpina un regulament privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului.