Pe Calea Doftanei din Câmpina s-au încheiat, în cea mai mare parte, lucrările de modernizare. Mai sunt de făcut unele retușuri și trebuie finalizat marcajul rutier, deși toate acestea ar fi trebuie terminate până la 30 aprilie 2022, după cum anunțase primarul Alin Moldoveanu. Mai există, totuși, o problemă care ne-a fost semnalată de cetățenii care locuiesc în cartierul Voila - denivelarea accentuată de la intrarea pe Calea Doftanei din Strada Voila.
Mașinile resimt din plin diferența de nivel, iar oamenii se întreabă dacă ar fi fost așa o problemă pentru firma care a asfaltat Calea Doftanei și pentru administrația locală să găsească două-trei roabe de asfalt pentru a nivela această intersecție?! Este adevărat că proiectul privind reabilitarea Străzii Voila a fost depus pentru finanțare prin Programul "Anghel Saligny", dar va mai dura ceva timp până se va ajunge la realizarea lucrării efective. În aceste condiții, poate că "două-trei roabe de asfalt" chiar ar fi necesare pentru rezolvarea problemei semnalate de cetățenii din cartierul Voila!

Sâmbătă dimineață, la Bănești, de-a lungul DN1, aproape 200 de oameni au protestat față de CNAIR care amână de la începutul acestui an repararea pasarelei pietonale și care tergiversează de ani mulți realizarea unui sens giratoriu la intersecția spre Urleta.

Consiliul Județean Prahova intenționează înființarea Organizației de Management al Destinației Județul Prahova, un organism care ar avea ca principal scop promovarea județului ca destinație turistică.

La locul evenimentului - satul Brătășanca, din comuna Filipeștii de Târg - au fost mobilizate forțe și mijloace din cadrul Detașamentelor 1 și 2 Ploiești, fiind vorba despre patru autospeciale de stingere cu apă și spumă și un echipaj de prim ajutor SMURD.

După o oarecare bâlbâială la nivelul factorilor de decizie din Prahova, totuși, DN1 se va închide în perioada 24-28 noiembrie, pentru lucrări la trecerea de cale ferată peste DN1 de la Movila Vulpii.