Profitând de prezența mai multor reprezentanți ai societății civile la ședința Comisiei pentru Siguranța Circulației pe Drumurile Publice din Câmpina, primarul Alin Moldoveanu a inclus pe ordinea de zi a acestei ședințe și discutarea modificărilor aduse proiectului privind pasajul subteran care urmează a fi realizat în zona centrală a municipiului.
Plecând de la informația că ”doar două cereri au venit din partea publicului pe parcursul perioadei în care proiectul a fost în dezbatere publică”, primarul Alin Moldoveanu a vorbit pe larg despre acest proiect, ”care vizează inclusiv siguranța circulației, pietoni și șoferi, deopotrivă”.
Nu vom insista asupra proiectului propriu-zis. Îl puteți găsi în detaliu pe pagina de Facebook special creată - camp10. Vom menționa, în schimb, o serie de noutăți, prezentate în ședința din 18 aprilie 2022 de arhitectul șef al municipiului Câmpina, Roxana Pandele:
- Viitorul pasaj subteran va avea patru intrări: Bulevardul Carol I, zona Forestier - 7ABC; Bulevardul Carol I, între intersecțiile cu Strada Sg. Mj. Erou Grigore Nicolae și Calea Doftanei; Calea Doftanei, zona Colegiului Național ”Nicolae Grigorescu” și Bulevardul Culturii, imediat după intersecția cu Strada Griviței;
- Două sensuri giratorii noi pentru a fluidiza circulația: un sens giratoriu la intersecția Bulevardului Nicolae Bălcescu cu Strada Orizontului și un alt sens giratoriu la intersecția Bulevardului Carol I cu Strada 1 Decembrie 1918 (zona Notariatelor);
- Sens unic pe Strada Griviței spre Strada Schelelor, pentru a se asigura un inel de ocolire a pasajului;
- Strada Erupției va avea ieșire direct în sensul giratoriu de la intersecția Bălcescu - Orizontului. Este vorba de segmentul de stradă dinspre Școala Gimnazială ”Ion Câmpineanu” spre Bulevardul Nicolae Bălcescu, ieșirea fiind blocată în momentul de față;
- Strada Republicii va fi redesenată, în sensul că, de la actuala intrare în Parcarea Centrală se va crea un nou aliniament care va ieși pe unde este acum ieșirea din parcare și va continua pe formatul actual al Străzii Republicii, urmând a fi o linie dreaptă până la intersecția cu Calea Doftanei;
- Parcarea Centrală va fi și ea reamenajată, urmând a se construi un etaj pentru ceea ce va mai rămâne din parcarea actuală, în dreapta viitorului drum care va traversa actuala parcare. În aceste condiții, aproape sigur nu va mai fi amenajată parcarea de pe Strada Caragiale, pe locul fostului bazar.
Sigur, mai sunt și alte modificări de mai mică importanță sau mai detaliate, reamintindu-vă că puteți vedea integral proiectul și chiar vă puteți spune părerea pe pagina de Facebook special creată - camp10.
De asemenea, primarul Alin Moldoveanu a anunțat că este aproape finalizată procedura de achiziție pentru realizarea proiectului și documentației aferente, în aceste zile urmând a fi anunuțat câștigătorul achiziției, odată cu încheierea perioadei de contestații.

Criza apei din Prahova este pe sfârșite... Acum, ar trebui să urmeze tragerea învățămintelor din această experiență neplăcută și nedorită.

În seara de joi, 11 decembrie, pe DN1, zona Breaza, a avut loc un accident rutier.

Un tânăr de 18 ani, din Florești, nu s-a asigurat la traversarea căii ferate, chiar în apropierea gării din localitate, și a fost acroșat de trenul care circula pe ruta București Nord - Cluj-Napoca.

Evaluarea rezultatelor analizelor de laborator a probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică Județeană Prahova din cinci sisteme de distribuire a apei a arătat încadrarea în valorile admise conform normelor în vigoare.