Pe 2 ianuarie 2022, la ora 14.32, un apel la 112 anunța faptul că o femeie a căzut în zona Coștila - Gălbinele, din Munții Bucegi. Salvamoniștii din Bușteni și Azuga au plecat imediat spre locul indicat de apelant.
După nouă ore de muncă în condiții extrem de dificile - timp de noapte, temperaturi scăzute, zăpadă, gheață, zonă de abrupt stâncos cu săritori și surplombe, salvamontiștii prahoveni și-au demonstrat încă o dată profesionalismul, reușind să găsească persoana rănită, să-i acorde primele îngrijiri medicale și să o coboare în sigurață pentru a fi preluată de un echipaj medical de specialitate. Femeia a căzut în zona amintită, o zonă extrem de periculoasă din Bucegi, suferind numeroase traumatisme.
Conform Serviciului Județean de Ambulanță Prahova, care a preluat victima din acest caz, femeia, în vârstă de 52 de ani, a suferit traumatism cranio-facial, traumatism cot stâng, traumatism genunchi și gleznă stângă. De asemenea, un bărbat de 38 de ani, care se afla împreună cu femeia și încercase să o ajute, a suferit un traumatism cranio-cerebral, traumatisme la cotul și genunchiul drept. Ambele victime au fost transportate la Spitalul Județean de Urgență Ploiești.
(Sursa video - Facebook/Salvamont)

În jurul orei 20.30, primul tren a trecut cu succes peste noua trecere de pe DN1, de la Movila Vulpii, acolo unde s–a lucrat intens în ultimele zile.

În urmă cu trei zile în zona Țigănești de pe versatul nordic al Munților Bucegi o persoană anunța echipajele Salvamont că este epuizat și suferă de hipotermie.

În cursul dimineții de 26 noiembrie, polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Ploiești, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Ploiești, au pus în aplicare patru mandate de percheziție domiciliară, în județul Prahova și în municipiul București, într-un dosar penal privind săvârșirea infracțiunii de trafic de droguri de risc.

În a doua zi a lucrărilor pe D1, la trecerea de cale ferată de la Movila Vulpii, a continuat să se lucreze, fiind realizate lucrările la structură – cadrul șină–traverse a fost adus la cota corectă, iar stratul de piatră necesar a fost așezat și compactat.